اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با ‌تهاجمات نرم دشمنا‌ن

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدای گرانقدر جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزش های ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنان داشت.

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با ‌تهاجمات نرم دشمنا‌ن

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، حاتم ناروئی با حضور در منزل شهید محمد سرگزی با خانواده ایشان دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، اظهار داشت: کوچکترین وظیفه ما ادای احترام به خانواده معظم شهدا و فرصت مغتنمی برای ابراز ارادت محضر آنها است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرکشی به خانواده معظم شهدا می‌تواند فضای عمومی جامعه را به سمت این فرهنگ ناب که رهایی بخش آینده‌سازان ایران اسلامی از افکار شیطانی استکبار جهانی است سوق دهد.

ناروئی اذعان داشت: در شرایط امروز جامعه اسلامی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تلاش دارند تا افکار شوم و پلید خود را در منحرف کردن جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دنبال کنند باید تلاش کرد تا با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در برابر تهاجمات نرم آنان ایستادگی کرد.

در این دیدار که فرماندار زاهدان به همراه چندتن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند استاندار با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا باعث دلگرمی و تکریم مقام شامخ شهدای والا قدر می‌شود، افزود: تربیت جوانان مومن و متعهد در خانوداه شهدا و تقدیم آنان به کشور و انقلاب نشان از ایمان و اعتقاد قلبی آنان به امام امت است.

شایان ذکر است شهید محمد سرگزی از شهدای عملیات انتحاری مسجد جامع زاهدان است.

انتهای پیام/75004/ط‌/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول