اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال گچسارانی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از 173 دانش‌آموز و فرهنگی فعال گچسارانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال گچسارانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال و دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح دل‌نوشته‌ای برای مقام معظم رهبری ظهر امروز در محل باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش‌‌آموزان برگزار شد، از فعالان برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش گچساران تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این مراسم با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان همواره در برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری فعالیت و حضور گسترده‌ای دارند.

یدالله مرادی به استعداد و پتانسیل بالای فرهنگیان و دانش‌آموزان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: کسب مقام‌های برتر در زمینه‌های مختلف سبب شده تا مجموعه و مدیران و معاونان آموزش و پرورش در راستای اجرایی کردن مسابقات مختلف برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به تجلیل از فرهنگیان فعال کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت هفته معلم در این مراسم گفت: در هفته معلم برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار شد که اجرای مطلوب این برنامه‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزی و خالصانه فرهنگیان و همکاری مسئولان بود.

مرادی با بیان این‌که 100 نفر از مسئولان و اعضای کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم مورد تجلیل قرار گرفتند، همکاری هر چه بیشتر فرهنگیان برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های مختلف فرهنگی و مناسبتی آموزش و پرورش در طول سال را خواستار شد.

وی گفت: به مناسبت دهه کرامت، مسابقه 40 حدیث رضوی توسط آموزش و پرورش گچساران برگزار شد که در این مراسم از هشت نفر از برگزیدگان این مسابقه نیز تجلیل به عمل آمد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش گچساران تجلیل از 35 فرهنگی بسیجی و نیز 30 دانش‌آموز شرکت کننده در طرح دل‌نوشته‌ای برای مقام معظم رهبری از دیگر بخش‌های این مراسم تجلیل بود.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول