اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسمی

برترین‌های کنکور 92 صومعه‌سرا تجلیل شدند

21 نفر نخبه و رتبه‌آور برتر کنکور 92 در صومعه‌سرا تجلیل شدند.

برترین‌های کنکور 92 صومعه‌سرا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم تجلیل از 21 نخبه و رتبه‌آور برتر کنکور سراسری 92 با تبریک کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری به دانش‌آموزان این شهرستان، اظهار کرد: جامعه فردا بی‌صبرانه نیازمند نخبگان علمی، اخلاقی و ایمانی است.

حمیدرضا خصوصی‌ثانی، با بیان اینکه کنکور و دانشگاه خلاصه تمام نیازهای فردی و حتی جامعه نیست، تصریح کرد: آبادانی کشور و فتح همه‌جانبه قله‌های پیشرفت و توسعه جامعه مهم‌ترین هدف کنونی کشور است.

وی، فرهیختگان را مشعل‌های فروزان و تابناک جامعه خواند و گفت: فرهیختگان با علم و درایت موجب ایجاد شکاف در تاریکی‌ها و دستیابی به نور می‌شوند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، اضافه کرد: نخبگان کنکور نیز شیران عرصه دانایی و توانایی هستند که استکبار ستیزی را در کنار علم‌آموزی جهت می‌دهند.

وی با تصریح بر اینکه نقطه پایانی علم‌آموزی در خویشتن‌شناسی و خدامحوری متوقف می‌شود، یادآور شد: نخبگان علمی کشور با گام‌های استوار و شکست جهل و نادانی به یقین قافله سالار دفاع از آرمان‌ها و حقوق انسان‌ها محسوب می‌شوند.

خصوصی‌ثانی با اشاره به ضرورت تأمل و تدبر در آیات قرآن کریم، اذعان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان امروز جامعه باید از آیات هدایت‌گر و روح‌بخش قرآن کریم برای دستیابی به زندگی موفق درس بگیرند. 

در پایان مراسم مذکور علاوه بر 21 رتبه‌آور برتر کنکور 92، بالغ بر 70 نفر از نخبگان علمی سال‌های گذشته صومعه‌سرا نیز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول