اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

محیط‌‌‌بانان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: امشب به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) محیط‌بانان استان تجلیل می‌شوند.

محیط‌‌‌بانان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

سعید یوسف‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: یکی از شغل‌های دشوار در دنیا محیط‌بانی است که در آن مردانی با رشادت در شرایط دشوار از محیط زیست، جانوران و گیاهان نادر محافظت می‌کنند.

وی از تجلیل محیط‌‌بانان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: امشب به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و تقارب یکی از القاب امام هشتم (ضامن آهو) که با کار محیط‌بانان دارد تمامی محیط‌‌بانان استان در محل موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند.

یوسف‌پور از انتخاب 2 محیط‌بان نمونه کشوری از این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی که در خرم‌آباد برگزار شده بود، محیط‌‌بانان تورج رئیسی از پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد و غلام قاسم‌پور از منطقه حفاظت شده سبزکوه به عنوان محیط‌بانان نمونه در سال 92 برگزیده شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در تقویم سازمان حفاظت محیط زیست، روزی به نام محیط‌بان نامگذاری شده است که هر ساله به همین مناسبت محیط‌بانانی از سراسر کشور به عنوان محیط‌‌بان نمونه انتخاب شده و از آنها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول