اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

اردبیل 10 ایستگاه مطالعه دارد / راه‌اندازی اولین ایستگاه مطالعه در مشگین‌شهر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: تاکنون 9 ایستگاه مطالعه در شهر اردبیل و یک ایستگاه نیز در پارس‌آباد افتتاح شده و یازدهمین ایستگاه مطالعه در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

اردبیل 10 ایستگاه مطالعه دارد / راه‌اندازی اولین ایستگاه مطالعه در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر که با حضور فرماندار و اعضای انجمن در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: کمک خیرین در جهت ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی را عاملی مهم در یاری رساندن به توسعه فرهنگ کتایخوانی می‌دانیم.

وی اظهار‌امیدواری کرد؛ با همت مسئولان و مشارکت خیرین، کتابخانه مرکزی مشگین‌شهر هر چه سریع‌تر کلنگ‌زنی شده و ساخت آن آغاز شود.

صادق فرهمند امین افزایش سرانه مطالعه در چند سال اخیر را چشمگیر دانست و یادآور شد: کتابخانه مرکزی هر شهر در توسعه فرهنگی آن نقش بی‌بدیلی بر عهده دارد.

این مسئول رشد شهروندان عضو شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در سطح استان و نیز افراد متقاضی کتاب در چارچوب طرح کتاب من را نشانه روند صعودی نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در استان دانست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: در همین راستا، نهاد کتابخانه‌های عمومی، طرح ایستگاه‌های مطالعه را راه‌اندازی کرد که بر اساس آن کتاب به صورت آسان در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با تقدیر از فعالیت کتابخانه‌های عمومی، وجود کتابخانه مرکزی را از ضروریات شهرستان مشگین‌شهر عنوان کرد.

سید حمید عباداللهی همچنین ایستگاه‌های مطالعه را انقلابی در طرح‌های کتابخوانی دانست و اظهار امیدواری کرد که با استقبال شهروندان از این ایستگاه‌ها، فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش در بین مردم ترویج یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این جلسه مسعود افقهی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر طی گزارشی، روند فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی منطقه را مورد اشاره قرار داد.

در پایان جلسه نیز، فرماندار مشگین‌شهر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر به همراه تنی چند از اعضای انجمن، اولین ایستگاه مطالعه این شهر را افتتاح کردند.

انتهای پیام/62003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول