اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پاس همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پاس همدان از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها و ارتقای فرهنگ تماشاگران و هواداران خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها

محمد آرتیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: با دعوت هیئت «یا ابوالفضل (ع)» همدان مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان پاس همدان در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) حاضر شدند.

وی افزود: در این مراسم معنوی که تعدادی از هواداران باشگاه هم حضور داشتند اعضای تیم فوتبال پاس، ذکر توسل به امام رضا (ع) داشتند.

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه در زمینه برنامه‌های فرهنگی با هماهنگی مدیرعامل باشگاه طرح‌هایی پیشنهاد شده است اضافه کرد: بنا داریم در هر هفته یک برنامه فرهنگی برای تیم‌های ورزشی داشته باشیم تا باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شود.

به گفته وی بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تیم بزرگسالان است که تا قبل از شروع مسابقات لیگ دسته اول این برنامه نیم‌روزی با نظر کادر فنی در تعطیلی تمرینات انجام خواهد شد.

آرتیمانی در ادامه با اشاره به اینکه باشگاه پاس عنوان «فرهنگی ـ ورزشی» را با خود دارد پس باید اقدامات فرهنگی را عملی کنیم تصریح کرد: سعی داریم از ابتدای فصل برنامه‌های فرهنگی در برگزاری مسابقات را در دستور کار خود داشته باشیم. 

وی ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی برای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها و ارتقای فرهنگ تماشاگران و هواداران انجام می‌شود. 

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پاس همدان افزود: امیدواریم با همکاری کمیته فرهنگی هیئت فوتبال به اهداف فرهنگی خود دست یابیم.

انتهای پیام/89020/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول