اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در لیگ برتر فوتبال

بانوان پاس همدان آبرودار ورزش همدان می‌شوند

تیم فوتبال پاس همدان با اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ برتر، آبرودار ورزش همدان و بانوان ورزشکار این استان می‌شود.

بانوان پاس همدان آبرودار ورزش همدان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ششمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور با حضور 12 تیم از باشگاه‌ها و شهرهای مختلف در حال برگزاری است.

فولاد نورد کوه سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال تهران، اوج نصر فارس، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی و دلوار کشتی جنوب بوشهر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

تیم فوتبال پاس همدان به عنوان آخرین تیم اضافه شده به گردونه این مسابقات خود را برای حضوری قدرتمند آماده کرده و با جذب بازیکنان بومی و غیر بومی به دنبال افتخارآفرینی در بالاترین سطح فوتبال کشور است.

بانوان فوتبالیست همدانی که در سال گذشته، تجربه حضور در لیگ برتر را زیر پوشش باشگاه پاس تجربه کردند، نتوانستند در لیگ باقی بمانند و با تفاضل گل سقوط کردند.

اما با توجه به اتفاقاتی که امسال در لیگ برتر بانوان افتاد فدراسیون فوتبال با حضور مجدد نماینده فوتبال همدان در لیگ برتر موافقت کرد و دختران مستعد فوتبال همدان به لیگ برتر بازگشتند.

در حالی که مدیران باشگاه پاس درگیر بستن تیم اصلی فوتبال بزرگسالان بودند با انتخاب سکینه بیات، مربی ملایری‌الاصل به عنوان سرمربی، سبزپوشان همدانی کار خود را در این رقابت‌های لیگ برتری آغاز کردند.

بیات که سابقه مربی‌گری تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را در کارنامه دارد آمده تا برای فوتبال همدان کاری کند و با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی پا به این مسابقات گذاشته است.

بانوان فوتبالیست همدانی با زمان کمی که تا آماده شدن برای روانه شدن به مسابقات داشتند سعی کردند با تمرینات به هماهنگی نسبی برسند اما به گفته کادر فنی از نظر بدنی چند هفته‌ای باید زیر فشار تمرینات بدنسازی قرار بگیرند.

مشکلاتی که در ثبت قرارداد کادر فنی و بازیکنان بانوان پاس همدان وجود داشت باعث شد تا بازی هفته نخست این تیم معوق شود و در هفته دوم به میهمانی جنوبی‌ها رفتند.

شاگردان سکینه بیات برای نخستین بار در لیگ ششم به میهمانی تیم یک‌دست دلوار کشتی جنوب بوشهر رفتند تا محک جدی بخورند.

تیم فوتبال بانوان پاس تنها تیمی استان که در رشته‌های توپی به عنوان نماینده ورزش همدان در بالاترین سطح رقابتی در کشور حضور دارد و قطعاً حمایت مسئولان ارشد استان از این تیم باعث افتخارآفرینی این ورزشکاران خواهد شد.

مشکلاتی که در تمرینات و مسابقات فوتبال بانوان در سال‌های گذشته وجود داشته با تصویب لباس مناسب برای انجام مسابقات دختران علاقه‌مند را بیشتر از قبل به فوتبال جذب کرده است.

عدم اطلاع‌رسانی مناسب و همچنین ممانعت از حضور تماشاگران در حین مسابقات ورزشی، بزرگترین مشکل بانوان فوتبالیست همدانی است که انتظار دارند با ورود مسئولان ورزش این مشکلات هم رفع شود.

به هر حال تیم فوتبال بانوان پاس یدک‌کش نمایندگی ورزش همدان است که باید با کمک‌های معنوی و حمایت‌های مالی مسئولان برای اقتدار و سربلندی این تیم تلاش کرد.

-----------------------------------

گزارش فرشید گل‌محمدی

-----------------------------------

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول