اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی پاس همدان خبر داد

تساوی پرگل پاس همدان برابر پرسپولیس تهران

معاون ورزشی پاس همدان از کسب نتیجه تساوی پرگل تیم فوتبال این باشگاه برابر قرمزپوشان پایتخت خبر داد.

تساوی پرگل پاس همدان برابر پرسپولیس تهران

پرویز سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: با وجود همه مشکلات موجود بر سر راه بسته شدن تیم فوتبال پاس، با لطف خدا توانستیم با استفاده از حداقل‌های مالی تیم خوبی را آماده کنیم.

وی افزود: با درخواست کادر فنی تیم اردوی 10 روزه‌ای را با وجود مشکلات مالی در سطح بالای کمی و کیفی برگزار کردیم که حاصل آن شناخت بازیکنان تستی و انجام چند مسابقه دوستانه تدارکاتی بود که خواسته‎های کادر فنی تیم تا حدودی برآورده شد.

معاون ورزشی پاس همدان با اشاره به اینکه امسال سعی شد با نظر مستقیم کادر فنی بازیکنان مورد نظر جذب شود اضافه کرد: مجتبی خورشیدی که سابقه چند سال نشستن بر روی نیمکت سبزپوشان همدان را در کارنامه دارد با تجربه و وسواس خاصی امسال بازیکنان مورد نظر را جذب کرد.

به گفته وی ادامه تمرینات در همدان با وجود نداشتن زمین تمرینی مناسب و ثابت منجر به این شد که ترکیب قطعی تیم فوتبال پاس برای فصل فوتبال 92 مشخص شود و برای صعود به لیگ برتر منتظر برنامه بازی‌ها باشیم.

سامری با بیان اینکه در همدان با انجام چند بازی دوستانه شرایط در مسابقه بودن تیم حفظ شده است خاطرنشان کرد: با صلاح‌دید کادر فنی تیم و هماهنگی با باشگاه پرسپولیس یک بازی دوستانه تدارکاتی به میزبانی قرمزپوشان پایتخت برگزار شد.

وی گفت: در بازی که در ورزشگاه درفشی‌فر تهران برگزار شد دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش و مبارزه به نتیجه سه بر سه رضایت دادند که پرگل بودن این مسابقه برای سرمربیان هر دو تیم رضایت‌بخش بود.

معاون ورزشی پاس همدان  ادامه داد: کادر فنی تیم در نیمه نخست با ترکیب محمد نیارکی، امید خورج، نادر هوشیار، کاوه زنگیان، سیداحمد موسوی، سید محمد علوی، مهدی سیفی، کوشا بهایی‌پور، مهرداد رضایی و مجتبی محبوب‌مجاز به مصاف شاگردان علی دایی رفت اما در نیمه دوم با استفاده از دیگر بازیکنان فرصتی برای بازی به همه اعضای تیم داده شد.

وی افزود: در این دیدار یونس شاکری، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی برای پرسپولیس تهران و نادر هوشیار، فخرالدین شهرویی و لفته حمیدی برای پاس گلزنی کردند.

سامری عنوان کرد: در فرصت باقیمانده برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ امسال، رفع نقاط ضعف تیم را در دستور کار داریم.

وی ابراز داشت: سعی می‌کنیم از تمام داشته‌های خود برای شادی دل هواداران و دفاع از اعتبار فوتبال استان استفاده کرده و به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم پاس همدان در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باید در همدان از تیم قدرتمند نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند که هنوز زمان این مسابقه از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول