اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی اصفهان:

نرخ سرویس مدارس 20 درصد افزایش یافت

معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی اصفهان گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ کرایه تاکسی در سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.

نرخ سرویس مدارس 20 درصد افزایش یافت

رمضان عسگری نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درخصوص نرخ کرایه سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی دراصفهان اظهار کرد: محاسبه و تعیین نرخ‌های کرایه سال 92 مدارس با در نظر گرفتن قوانین جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال 90 و با توجه به تعطیلی پنج شنبه ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: درصورتی که که پنج شنبه‌ها کلاسهای فوق العاده در مدارس تشکیل شود و پنج شنبه به عنوان روز کاری باشد10درصد به نرخ کل کرایه سرویس اضافه می شود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی اصفهان تصریح کرد: بابت هزینه‌های مدیریتی و نظارتی شرکتهای حمل و نقل درون شهری بر امور سرویس‌های مدارس توسط مدیران مربوطه حداکثر 10درصد درآمد ماهیانه راننده از خودر‌وهای طرف قرارداد وصول می‌شود که هشت درصد آن برای هزینه شرکت‌ها و یک درصد برای هزینه‌های ستاد و یک درصد نیز برای هزینه‌های نظارت و ساماندهی کارسرویس مدارس به سازمان تاکسیرانی منظور می ‌گردد.

عسگری نژاد اضافه کرد: تمامی رانندگان سرویس مدارس ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین سازمان تاکسیرانی هستند ،در صورتی که شرکت سرویس دهنده انتظارات سازمان و مصوبات ستاد را برآورده نکند میزان حق الزحمه دریافتی ده درصد بر اساس مصوبه کمیته انضباطی کسر می‌شود.

وی افزود : نرخ تاکسی‌های شاغل در بخش خدمات ویژه جانبازان، معلولین و سالمندان مشروط به پرداخت یارانه‌های مربوط با احتساب 10درصد افزایش نسبت به نرخ های اعلام شده است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی اصفهان نرخ خودروهای چون پیکان،پراید وآردی را برای سال تحصیلی 92-93 در مقطع ابتدایی40هزار و500 تومان اعلام کرد و افزود: این نرخ برای خودروهایی چون سمند وپژو43هزارتومان ،برای انواع هایس و ون مدل 85به بالا33هزاروو 700تومان و برای هایس و ون مدل های 84به پایین 27هزار تومان پیشنهاد شده است.

تاجمیرریاحی اضافه کرد: نرخ سرویس مدارس راهنمایی در سال تحصیلی 92-93 برای خودروهای پیکان،پراید وآردی 42هزار تومان، سمند و پژو 45هزارو 500تومان، انواع هایس و ون مدل 85 به بالا 33هزار و 700تومان و انواع هایس و ون مدل‌های  84به پایین 27هزار تومان است.

وی در مورد نرخ کرایه ماهیانه دوره متوسطه اینگونه گفت: خودروهایی چون پیکان،پراید و آردی 44هزار تومان،سمند و پژو47هزار تومان،انواع هایس و ون مدل 85به بالا 38هزار و 500 وهایس و ون 84به پایین 32هزار و300است.

انتهای پیام/63021/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول