اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان زاهدان

امسال نرخ کرایه سرویس مدارس افزایش نخواهد یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت: در سال تحصیلی جدید، نرخ کرایه سرویس مدارس در زاهدان افزایش نخواهد یافت.

امسال نرخ کرایه سرویس مدارس افزایش نخواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خدابخش کوهکن اظهار داشت: برنامه‌های استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات در این زمینه با نظم بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان بیان کرد: خدمتگزاری به مردم شریف اصلی ترین وظیفه ی سازمان تاکسیرانی بوده و همواره سعی نموده ایم در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید و نیاز مبرم شهروندان گرامی به استفاده از سرویس مدارس برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفته تا با ارائه خدمات مورد نیاز ، موجبات جلب رضایت مردم را فراهم کنیم.

وی گفت: برای سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید تعداد 200 دستگاه تاکسی و 110 دستگاه خودروی ون در نظر گرفته ایم که این خودروها بصورت مجزا و تفکیک شده برای خانم‌ها و آقایان در خدمت شهروندان عزیز می باشند .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان در زمینه افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس نیز بیان داشت: نرخ کرایه ی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید طبق مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و تاپایان سال 92 هیچگونه تغییری نخواهد کرد لذا چنانچه شهروندان در این زمینه تخلفاتی را مشاهده کردند آن را با ما درمیان بگذارند.

کوهکن از راه‌اندازی گشت‌هایی بصورت مستمر برای نظارت بر عملکرد سرویس مدارس خبر داد و ادامه داد: امسال برای شناسایی خودروهای ویژه سرویس مدارس و نظارت بهتر بر عملکرد آنها برنامه ریزی شده تا رانندگان اینگونه خودروها نسبت به الصاق برچسب مخصوص و یا نصب تابلوی مربوط به انجام سرویس مدارس روی خودروهای خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل ارائه خدمات بهتر و همچنین ارتقای سطح کیفی و امنیتی سرویس‌ها، دیروز کلاس آموزشی برای تمام رانندگان بخصوص رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار شد و تمامی رانندگان ملزم به شرکت در این دوره‌های آموزشی بودند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان بیان کرد: سازمان تاکسیرانی علاوه بر امور فوق نسبت به خط کشی جلوی مدارس و همچنین انجام رژه خودرویی در سطح خیابان‌های زاهدان در هفته نخست مهرماه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول