اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

مهیا بودن مراکز آموزشی بستک برای استقبال شایسته از دانش آموزان

فرماندار بستک از مهیا بودن مراکز آموزشی شهرستان برای استقبال شایسته از دانش‌آموزان خبر داد.

مهیا بودن مراکز آموزشی بستک برای استقبال شایسته از دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، اظهار داشت: اول مهر ماه سرآغاز رشد و بالندگی و فصل شکوفایی جوانه‌های ایمان و فرزانگی است و آموزش و پرورش باید تلاش نماید فرزندانی شایسته را  آموزش و تربیت نماید که در این راستا کلیه مسئولان اداری باید با آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس و سرکشی از مدارس در اول مهر ماه همکاری نمایند.

وی گام برداشتن در مسیر تعالی و رشد بیش از پیش تعلیم و تربیت را امری پسندیده و مطلوب دانست و افزود: خدمات و تلاش‌های کارکنان و جامعه آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و فعالیت‌های آموزش و پرورش به‌نحوی با زندگی اجتماعی همه افراد مرتبط است.

فرماندار بستک تأکید کرد: مسؤلان آموزش و پرورش باید ضمن توجه بر امر تعلیم و تربیت و تبیین و تشریح هر چه بهتر نوآوری‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، فضا و محیط‌های آموزشی را با برنامه و استراتژی‌های مدونی پیش ببرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم و اثربخشی به‌منظور بازگشایی هر چه باشکوه‌تر مدارس در سطح شهرستان بستک صورت گرفته که ان شاءالله سال تحصیلی جدید آغاز تحول و امید بیشتری در درون جامعه آموزش و پرورش شهرستان باشد.

مشتاق زاده بیان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس مشکلات آموزش و پرورش باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود تا مدیران و دانش‌آموزان با خیال آسوده به آموزش و یادگیری بپردازند.

وی افزود: در فرصت اندک باقیمانده به بازگشایی مدارس باید تمام نواقصات موجود در مدارس بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود گفت: اولویت اول در ایجاد بستر مناسب برای تعلیم و تربیت، رفع نیازمندی‌های اساسی از قبیل آب، برق، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... در کلیه مدارسی است که احداث یا بازسازی شده‌اند به طوری که همه مراکز آموزشی برای استقبال شایسته از دانش‌آموزان مهیا شده است.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول