اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس آگاهی گناباد

باند سارقان حرفه‌ای گناباد متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی گناباد گفت: ماموران پلیس آگاهی گناباد با انهدام باند سارقان حرفه‌ای در این شهرستان 13 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی را کشف کردند.

باند سارقان حرفه‌ای گناباد متلاشی شد

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و لوازم خودرو در سطح شهر گناباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از یکسری تحقیقات میدانی و بدست آوردن اطلاعاتی در این خصوص به دو سارق سابقه‌دار مظنون و آنها را تحت نظر قرار دادند.

قدمگاهی ادامه داد: ماموران سرانجام با مطمئن شدن از فعالیتهای مجرمانه آنها با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.

این مسئول بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده، با مستندات پلیس به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و لوازم خودرو اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد در پایان اذعان داشت: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی و تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2202/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول