اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا در بردخون

همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی در بردخون برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا است.

فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نواختن زنگ مقاومت، شب شعر و خاطره، نمایش فیلم دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، بخشی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بردخون است.

مسعود محمّدپور بخشدار بردخون صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در بردخون اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین جنگ‌های تاریخ معاصر جهان جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق بر ضد کشور اسلامی ایران است که ثمرات و دستاوردهای بسیار زیادی برای ما داشت و دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را جدا کند.

وی افزود: قیام مردم ایران و پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ ایران‌ در سال 1357باعث شد منافع دشمنان به خطر بیفتد و دست به اقدامات خصمانه برعلیه مردم ما بزنند که مهم‌ترین آن شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق بود.

محمّدپور ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی عراق با همه فراز و نشیب‌ها به دلیل رشادت شهدا و ایثارگران با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید ولی با گذشت سال‌ها، هنوز یاد و خاطرات رشادت‌ها و فداکاری‌های زنان و مردان این مرز شهید پرور در خاطره‌ها ماندگار است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، هفته آغازین جنگ تحمیلی یعنی 31 شهریور تا 7 مهرماه را به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری کرده‌اند.

بخشدار بردخون با اشاره به برنامه‌های این هفته گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی نظیر بیان خاطرات رزمندگان در مساجد و مدارس، رژه حماسی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا، نواختن زنگ مقاومت، شب شعر و خاطره، نمایش فیلم دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، شرکت رزمندگان و بسیجیان در نماز جمعه در بردخون اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/66003/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول