اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

افزایش 38 هکتاری زمین صنعتی در مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افزایش 38 هکتاری زمین صنعتی در استان خبر داد.

افزایش 38 هکتاری زمین صنعتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: کمبود زمین صنعتی مهم‌ترین چالش و مشکل شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که در آینده نه چندان دور استان با مشکل زمین صنعتی روبه‌رو می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه در مطلوب‌ترین شرایط برای کم شدن دغدغه کمبود زمین، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که با توجه به کمبود اعتبارات در خرید زمین و وجود زمین‌های کشاورزی در استان، استفاده از زمین‌های ملی در توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند راه حل مناسبی برای رشد و ترقی صنعت محسوب شود.

وفایی‌نژاد افزود: با ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی و صنعتی به فعالیت می‌پردازند و پویایی شهرک‌های صنعتی را به دنبال دارد که در نتیجه موجب سرمایه‌گذاری، ارتقا تولید و ایجاد اشتغال است.

وی بیان داشت: 38 هکتار زمین به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزوده شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یک‌هزار و 869 هکتار بوده که با افزایش 38 هکتاری زمین صنعتی به یک هزار و 907 هکتار افزایش کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در شهرک‌ها در سرمایه‌گذاری صاحبان تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده شامل آب، برق، گاز و جاده دسترسی در رشد تولید و صنعت استان مؤثر است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول