اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

ساماندهی شهرک‌های صنعتی در البرز ضروری است

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهار در مجلس شورای اسلامی بر ساماندهی شهرک‌های صنعتی در این استان البرز تأکید کرد.

ساماندهی شهرک‌های صنعتی در البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعت استان البرز اظهار داشت: باید تلاش شود تا شهرک‌های صنعتی فعال در استان البرز با رشد و توسعه بیشتری همراه شود.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتن شهرک‌های صنعتی باید به سمت تحولات اساسی پیش برود لذا برای این که بتوانیم این تحولات را شاهد باشیم باید شهرک‌های صنعتی در استان را مورد توجه بیشتری قرار دهیم.

این مسئول با بیان برخی از مشکلات و معضلات موجود در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان البرز اظهار داشت: تقویت و ساماندهی امور را در این شهرک‌ها باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد.

اکبریان تأکید کرد: با توجه به این که دولت جدید تفکرات بسیار مثبت و دیدگاه بسیار روشنی را در خصوص صنعت و تولید دارد لذا باید ما نیز همراه با دولت در مسیر تحولات اساسی شهرک‌های صنعتی گام برداریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از فرصت طلب‌‌ها در موضوع احداث شهرک‌های اشاره کرد و افزود: باید بیش از گذشته در ایجاد شهرک‌های صنعتی توجه داشته باشیم و با رفع مشکلات این شهرک‌ها و ساماندهی آنها تحولات اساسی را در استان ایجاد نماییم.

در ادامه این مراسم، علی نقی قدس معاون عمرانی و محیط زیست سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی ایران نیز طی  سخنانی بر ارتقای شاخص های تخصصی شرکت شهرک های البرز تأکید کرد و گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در ایجاد شهرک‌های صنعتی دارد.

وی افزود: بر همین اساس معتقدم با رفع مشکلات موجود و ساماندهی شهرک‌های صنعتی می‌توانیم شاخص‌های تخصصی را در این شهرک‌ها با رشد و توسعه همراه کنیم.

وی افزود: متأسفانه هم اکنون برخی از ضعف‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان البرز سبب شده است که موانعی در رشد این گونه شهرک‌ها ایجاد شود لذا با دور کردن سیاسی کاری‌ها از این گونه شهرک‌ها باید در راستای ارتقای شاخص های تخصصی تلاش کرد.

در ادامه این مراسم همچنین  مسیح رجبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز طی سخنانی با تأکید بر اهمیت فعالیت و حرکت همسوتر تمامی بخش‌های عمل در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: رویکرد امیدوارکننده دولت یازدهم در بخش تولید یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه صنعت می‌باشد.

وی افزود: در این راستا باید فارغ از هر گونه تک روی‌ها بر سازندگی و ساماندهی شهرک‌های صنعتی بیش از گذشته تمرکز داشته باشیم و این مهم را تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه دهیم.

در این مراسم افشار فتح اللهی به عنوان سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعت استان البرز  معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ت30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول