اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ برتر هندبال

سومین باخت متوالی صبای قم رقم خورد

تیم صبای قم در دیداری حساس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران شکست خورد.

سومین باخت متوالی صبای قم رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دو هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم هندبال صبای قم برابر حریفان همراه بود، صبای قم به سومین شکست پی‌درپی این فصل نیز تن داد و در خانه خود برابر تیم نفت و گاز گچساران تن به شکستی دیگر داد.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته پنجم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و از پنج‌شنبه شب آغاز شد که طی آن تیم هندبال صبای قم در رویارویی با تیم مدعی نفت و گاز گچساران در دیداری حساس و نفس‌گیر یک شکست دیگر را به تعداد باخت‌های این فصل اضافه کرد.

بعد از استراحت در هفته نخست که به صبا فرصت داد تا عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را زیر نظر بگیرد، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خود به میدان رفت و توانست تیم نیروی زمینی تهران را شکست بدهد، اما در هفته‌های بعد از آن در حال باختن به حریفان است.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تا کنون از چهار مسابقه خود دو امتیاز کسب کرده است و بدین ترتیب وضعیت خوبی در جدولی رده‌بندی پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ندارد و باید از هم اکنون به فکر چاره‌ای برای آینده باشد.

با توجه به اینکه امسال تیم هندبال شهرداری تبریز با تصمیم مسئولان خود از حضور در رقابت‌های لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور انصراف داده است، تیم هندبال صبای قم در هفته نخست با قرعه استراحت برخورد کرد اما صبایی‌ها در سه هفته بعد از این استراحت دو بار به حریفان باخته و یک بار پیروز شده‌اند.

این در حالی است که تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی تیم صبای قم که به جدایی ناگهانی غلامعلی اکبرآبادی از سرمربیگری صبا و جایگزین شدن امیرحسین صفوی انجامیده در باخت‌های اخیر صبا بی‌تأثیر نیست و شاید به خاطر مسائل مالی باشد که تیم صبا اکنون کمی با مشکل مواجه شده است.

دیدار حساس این تیم در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور با تیم هندبال نفت و گاز گچساران پنجشنبه شب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، دیداری که در اوج حساسیت به انجام رسید و به برتری 29 بر 25 به سود تیم نفت و گاز گچساران انجامید.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند در حالی که صبای قم هم اکنون با دو امتیاز در انتهای جدول جای دارد.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول