اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ برتر صورت می‌گیرد

رویارویی صبای قم با راه‌آهن/ جنگ ته‌جدولی‌ها در قم

تیم‌های نیمه پایین جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته در شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

رویارویی صبای قم با راه‌آهن/ جنگ ته‌جدولی‌ها در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دهمین هفته از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از روز پنجشنبه هفته جاری با دیدار تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان آغاز می‌شود اما هفت دیدار مهم این هفته روز جمعه بیست و نهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

در یکی از بازی‌های مهم این هفته البته برای تیم‌های انتهای جدولی، صبای قم و راه‌آهن سورینت در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به میزبانی شاگردان محمد مایلی‌کهن به مصاف یکدیگر می‌روند تا صبای قم بدین ترتیب یکی از مهم‌ترین بازی‌های خانگی این فصل را برگزار کند.

صبای قم و راه‌آهن سورینت در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور با محمد مایلی‌کهن و منصور ابراهیم‌زاده خوب نتیجه نمی‌گیرند و امیدوار هستند که از هفته دهم به بعد با شکست تیم مقابل بتوانند به وضعیت عادی در لیگ سیزدهم باز گردند.

این در حالی است که صبای قم در 9 هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال تا کنون در پنج مسابقه به حریفان خود باخته است در حالیکه تیم راه‌آهن سورینت نیز وضعیت بهتری نسبت به صبا ندارد و این تیم نیز حتی سه امتیاز از صبا کمتر اندوخته است.

راه‌آهنی‌ها در هفته نهم در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بودند و در ادامه روند ناکامی‌های خود برابر تیم انتهای جدولی فجر نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکرد تا با هفت امتیاز از 9 مسابقه در مکان چهاردهم قرار بگیرند.

این در حالی است که در هفته نهم تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال داماش گیلان به میدان رفت و با ارائه فوتبالی دور از انتظار به پنجمین باخت خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس تن داد.

صبای قم در ادامه روند ضعیف و دور از انتظار خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نیز مقابل تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نهم در ورزشگاه شهید عضدی رشت تن به شکست دو بر یک داد تا بدین ترتیب دو پله در جدول رده‌بندی نزول کند.

صبای قم از 9 بازی تنها سه پیروزی برابر ملوان در هفته اول، نفت تهران در هفته دوم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم کسب کرده است در حالیکه یک تساوی خانگی با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم در کارنامه دارد و در پنج بازی متوالی مغلوب تیم‌های استقلال تهران، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان شده است.

صبای قم تا پیش از این بازی با کسب 10 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار داشت اما با قبول این شکست دو پله در جدول نزول کرد و به مکان دهم آمد در حالیکه تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 11 امتیاز یک رده بالاتر از صبا در مکان نهم جای گرفت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول