اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد در همایش بصیرتی شرکت مخابرات:

دعا و نیایش خط ارتباطی با خداوند است

امام جمعه بجنورد کار شرکت مخابرات را یک کار عام‌المنفعه دانست و گفت: این عالم، یک مخابرات قوی دارد و آن دعا و نیایش است، اگر خالصانه با خداوند صحبت کنیم، قطعاً جواب خواهیم گرفت.

دعا و نیایش خط ارتباطی با خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دومین همایش بصیرتی بسیج شرکت مخابرات استان با اشاره به آیه‌ای از قرآن مجید پیرامون ارتباط گیری، تصریح کرد: اگر این ارتباط با خداوند صادقانه باشد، به طور حتم انسان‌ها پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: شما در عالم واقع، اگر با تلفن با کسی تماس بگیرید، ممکن است او جواب ندهد اما خداوند به دلیل دائم‌الفضل بودنش، همواره پاسخ بنده خود را داده، لیکن اگر صدا به عرش خداوند نمی‌رسد، ریشه در جنس دعای ما دارد.

به گفته امام جمعه بجنورد موضوعاتی چون لقمه حرام، باعث شده  صدای ما به خالق نرسد.

وی تاکید کرد: این یعنی اینکه مشکل فنی وجود دارد، به هر حال؛ این عالم، یک مخابرات قوی دارد و آن دعا و نیایش است، اگر خالصانه با خداوند صحبت کنیم، قطعاً جواب خواهیم گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین با تبریک دهه کرامت بیان داشت: ‌امام رضا (ع) همواره در مورد حفظ دین و نگهبانی از احکام خدا در برابر مأمون و دیگر شخصیت‌ها با شجاعت و صلابتی خلل‌ناپذیر برخورد کرده و هرگز در امر دین مسامحه و ملاحظه‌کاری نداشته و هم‌چون پدر و اجداد پاک و مطهرش همواره قبل و بعد از هر چیز، بنده خالص خدا بود و همه چیز را در خط بندگی خدا دنبال می‌کرد.

وی همچنین از مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات خراسان شمالی به واسطه زحمات و ارائه خدمات ارتباطی به مردم این استان قدردانی کرد.

محمد سالاری، مدیرعامل شرکت مخابرات استان هم در این همایش ضمن ارائه گزارشی اجمالی، فعالیت‌های کارکنان بسیجی شرکت مخابرات خراسان شمالی را تشریح کرد.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان همچنین درباره پیشرفت مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شرکت مخابرات خراسان شمالی، گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/63002/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول