اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم اعلام کرد

حضور 30 هزار دانش‌آموز بمی در کلاس درس

فرماندار بم گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 30 هزار دانش‌آموز بمی در کلاس درس حاضر می‌شوند.

حضور 30 هزار دانش‌آموز بمی در کلاس درس

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از 30 هزار دانش‌آموز بمی در کلاس درس حاضر می‌شوند، اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی یک فصل پرنشاط آغاز و تلاش و کوشش در بین خانواده‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: همه مردم سعی دارند با موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت در راستای توسعه و آبادانی منطقه خویش گام بردارند که این امر یک رقابت سالم را ایجاد می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بم با بیان اینکه بیش از 30 هزار دانش‌آموز در شهرستان وجود دارد، گفت: معرفی و تجلیل از دانش‌آموزان برتر سبب می‌شود تا همه دانش‌آموزان در یک فضای سالم به رقابت بپردازند و در نتیجه سطح علمی افراد نیز ارتقا یابد.

زین‌الصالحین ادامه داد: با توجه به بروز برخی بیماری‌ها در سطح استان می‌طلبد کارشناسان بهداشتی با حضور در صبحگاه مدارس موارد بهداشتی را مطرح و دانش‌آموزان را آموزش دهند.

فرماندار بم بر بیانات مقام معظم رهبری تاکید و تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی باید به دانش‌آموزان آموزش داده شده و در بین آنها گسترش یابد تا مسائل ضد اخلاقی بر آنها تاثیرگذار نشود.

انتهای پیام/2446/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول