اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر خبر داد

تشویق دانش‏‌آموزان مهدیشهری برای ورود به عرصه علم و فناوری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر از تشویق دانش‏‌آموزان برای ورود به عرصه علم و فناوری در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

تشویق دانش‏‌آموزان مهدیشهری برای ورود به عرصه علم و فناوری

علی طاهرزاده امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با اشاره به اینکه کارهای گروهی خوبی در این شهرستان با حضور دانش‌‏آموزان و تلاش فرهنگیان صورت اجرایی به خود گرفته است، به بافت عمیق کاری در بدنه آموزش و پرورش مهدیشهر اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: تیم خوبی در برهه کنونی در معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر تشکیل شده است که کارها را به هم‏فکری و هماهنگی مناسبی به پیش می‏‌برند.

طاهرزاده تأکید کرد: در حال حاضر، تلاش‌‏های بسیار خوبی از لحاظ تخصصی و تشویق دانش‌‏آموزان برای ورود به عرصه علم و فناوری در شهرستان مهدیشهر در حال انجام بوده و موفقیت‏‌های کسب شده همگی در راستای ثمربخشی این کوشش‌‏ها به دست آمده است.

 

لزوم افزایش مشارکت‌‏های مردمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر همچنین بر لزوم افزایش مشارکت‏‌های مردمی در راستای اجرای برنامه‏‌های آموزشی و پرورشی تأکید کرد.

طاهرزاده افزود: امروز اگر می‏خواهیم فرزندانمان رشد و پیشرفت داشته باشند و در کنارمسائل درسی رسمی، به امور علمی غیررسمی نیز بپردازند، اولیا باید مشارکت خود را در روند اجرای طرح‌‏های آموزش و پرورش افزایش دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر ادامه داد: والدین اگر به استعدادهای فرزندانشان واقف باشند، بسیار بهتر و بیشتر برای آینده آن‏ها برنامه‏‌ریزی خواهند کرد و این امر برای آموزش و پرورش نیز اهمیت دارد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول