اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال تحصیلی جدید

تردد دانش‌آموزان در معابر جنوب تهران تسهیل شد

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از رفع مزاحمت‌های شغلی در معابر شهری منتهی به مدارس خبر داد.

تردد دانش‌آموزان در معابر جنوب تهران تسهیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید شیرازی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر امسال در قالب مهر قلم، گفت: به‌منظور سهولت تردد دانش آموزان تیم‌های اجرایی رفع سد معبر در نقاط پرتردد و معابر منتهی به مدارس مستقر هستند تا نسبت به رفع مزاحمت‌های شغلی احتمالی اقدام کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران به اهمیت اجرای طرح استقبال از مهر به‌منظور آماده سازی فضاهای آموزشی و معابر منتهی به آنها اشاره کرد و افزود: مرمت آب‌‌خوری، رفع نقص مخازن مکانیزه، رنگ آمیزی کلاس‌های درس، نقاشی دیواری، شستشوی و بهسازی نمازخانه مدارس و ... از دیگر اقداماتی است که با عنوان طرح مهر قلم در مراکز آموزشی انجام شده است.

وی با اشاره به تجهیز غرفه‌های بازیافت به لوازم التحریر تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان با مضامین متنوعی همچون مدیریت پسماند و بازیافت، نگهداری فضای سبز و آموزش شهروندی نیز آغاز می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 بازپیرایی باغچه‌ها و فضای سبز داخل و محوطه بیرونی مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده مدیریت شهری برشمرد.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول