اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست وزارت علوم صورت گرفت

بهره‌برداری از دانشکده معدن و علوم اجتماعی دانشگاه زنجان

با حضور سرپرست وزارت علوم دانشکده معدن و علوم اجتماعی دانشگاه زنجان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از دانشکده معدن و علوم اجتماعی دانشگاه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عصر امروز دو دانشکده معدن، فرآوری و مهندسی شیمی و همچنین دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان به بهره‌برداری رسید.

در آئین افتتاح این دو پروژه عمرانی دانشگاه زنجان، سرپرست وزارت علوم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و شهردار زنجان و جمعی از اساتید و دانشجویان و همچنین کارمندان دانشگاه زنجان حضور داشتند.

گفتنی است عملیات عمرانی دانشکده معدن در سال87 آغاز شده بود که با تلاش‌های مسئولین دانشگاه زنجان این دانشکده بعد از چند سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زمان اتمام این دانشکده در سال 91 هدف‌گذاری شده بود که به دلیل محدودیت‌های اعتباری در بخش عمرانی، عملیات عمرانی این پروژه دچار تاخیر شد و در نهایت با کمک مسئولین عملیات اجرایی آن در بخش نازک‌کاری نیز به اتمام رسید.

ساختمان دانشکده مهندسی معدن، فرآوری و مهندس شیمی دارای زیربنای 6 هزار متر مربع است که ساخت این دانشکده با اصول معماری و فنی مناسبی همراه بوده است.

همچنین در ساخت این دانشکده از سیستم تری.دی پانل استفاده شده است و سازه پروژه بتنی، سقف تیرچه بلوک و دیوارها تری.دی پانل هستند.

این دانشکده زیر نظر مهندسین مشاور طراحی شده است و دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه نظارت لازم بر رعایت استانداردهای لازم را انجام داده است.

در نمای طراحی شده برای این دانشکده ترکیبی از سنگ تراورتن و آجر نسوز آذرخش استفاده شده است.

گفتنی است دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان نیز بعد از انجام عملیات عمرانی در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسید که دارای 5 هزار 500 متر مربع زیربنا است.

این دانشکده نیز دارای جزئیات اجرایی همانند پروژه دانشکده معدن است و سازه پروژه بتنی، سقف تیرچه بلوک و دیوارها تری.دی پانل هستند.

نمای ساختمان ترکیبی از سنگ تراورتن و آجر نسوز آذرخش بوده و با کیفیت مناسبی اجرا شده است.

گفتنی است دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان در سال 54 همزمان با تاسیس دانشکده کشاورزی با عنوان دفتر فنی تاسیس شده است و نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه را برعهده دارد.

دفتر طرح‌های عمرانی از سال 70 در اولین تشکیلات مصوب با عنوان دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه فعالیت دارد و این دفتر در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه دانشگاه و با رویکرد توسعه فضاهای آموزشی و تامین سرانه‌های لازم آن در چهارچوب طرح جامع دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/73007/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول