اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان تأکید کرد

ایجاد‌ فضای مناسب برگزاری نماز جماعت در ادارات

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:‌ باید در ادارات فضای مناسب و مطلوب برای برگزاری نماز جماعت فراهم کرد.

ایجاد‌ فضای مناسب برگزاری نماز جماعت در ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جلسه با اعضای ستاد اقامه نماز استان کرمان اظهار داشت: شرکت کارکنان ادارات در نماز جماعت، فشار ناشی از حجم سنگین کار را کاهش داده و ارائه خدمت با آرامش را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه باید در ادارات فضای مناسب و مطلوب برای برگزاری نماز جماعت فراهم کرد، افزود: اگر فضا مناسب و مطلوب باشد، کارکنان و ارباب‌رجوع دستگاه با میل و رغبت در این فریضه شرکت و با روحیه‌ای مناسب به کار خود ادامه می‌دهند.

این مقام قضایی با اشاره به تداخل بعضی از اوقات رسیدگی در دادگستری با وقت اذان و نماز‌ تصریح کرد: این موضوع قابل مدیریت است و انتظار می‌رود، مدیران دفاتر و قضات محاکم با در نظر گرفتن وقت اذان در نیمه اول و دوم سال از تعیین وقت رسیدگی در این زمان خودداری کنند.

توکلی بیان داشت: وقتی به یک ارباب‌رجوع از چهار تا شش ماه قبل اطلاع داده شده که چه روز و چه زمانی مراجعه کند،‌ دیگر نمی‌توان او را معطل کرد.

وی ضمن تقدیر از کسانی که در برگزاری هر چه با شکوه‌تر و منسجم نماز در دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند، ‌بیان داشت: باید به نماز توجه خاص و ویژه داشت تا احیاناً مشمول و مصداق «ویلٌ للمصلین» قرار نگیریم.

انتهای پیام/2446/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول