اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طاهایی:

انتخاب فلاح فرصتی ویژه برای مازندران ایجاد کرده است

استاندار سابق مازندران گفت: دو سوم مازندران دارای جنگل و منابع طبیعی است و با آمدن فلاح به دلیل تجربه‌های که در حوزه منابع طبیعی و جنگلداری دارند، فرصت ویژه‌ای برای این استان ایجاد شد.

انتخاب فلاح فرصتی ویژه برای مازندران ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم تودیع خود و معارفه ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران در سالن استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان مازندران اظهار داشت: دو سوم مازندران دارای جنگل و منابع طبیعی است و با آمدن فلاح به دلیل تجربه‌های که در حوزه منابع طبیعی و جنگلداری دارند، فرصت ویژه‌ای برای این استان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مازندران بر بام کشور در انتخابات ریاست جمهوری ایستاد، تصریح کرد: این استان با شرکت 93 درصدی در انتخابات و با فاصله چهار برابری آرای اخذ شده به رئیس جمهور با  نفر دوم کاندیداهای انتخابات نشان دادند که اعتدال‌گرا هستند.

طاهایی با بیان اینکه ائمه جمعه، جماعات، اهل قلم، شعر، ادب و فرهنگ، خواستگاه فیلسوفان بزرگ و شعرای بزرگ است، ابراز داشت: مازندران استانی است که کرانه‌های آن بزرگانی را تقدیم انقلاب کرده است که باید قدر این نعمت را بیشتر بدانیم.

استاندار سابق مازندارن با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم در آستانه ولادت امام رضا(ع) مراسم معارفه استاندار مازندران ترتیب داده شده است، خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز دفاع مقدس هستیم، من شرمنده هستم زمانی که برای بار دوم به مازندران برگشتم اسامی مدیرانی که با من در گذشته در استانداری خدمت کرده بودند نبود و آنها در دفاع مقدس جاودانه شده بودند.

وی گفت: در مازندران سه استاندار دو بار فرصت خدمت گرفتند که من نیز یکی از آنها بودم که توفیق خدمت 63 ماهه برایم فراهم شد.

طاهایی با گرامیداشت مقام آیت‌الله صالحی مازندران از وی به عنوان پرچم‌دار فقاهت نام برد و گفت: برای تکریم یاد و نام ایشان به پاس خدمات انجام سدی را که در دوره آیت‌الله هاشمی پایه گذاشت در دولت دهم به بهره‌برداری رسید به نام آیت‌الله صالحی مازندرانی نام گذاشتیم.

وی با برشمردن اقدامات انجام شده در مازندران ابراز داشت: 7 هزار و 800 کیلومتر راه روستایی در مازندران وجود دارد که فقط پنج درصد آن آسفالت شده بود اما امروز به 53 درصد است هر چند که 43 درصد از راه روستاییی آسفالت نشده است، اما تحول بزرگی در این بخش صورت گرفته است.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه دکتر روحانی تنها رئیس جمهوری بود که دفترش را به متن امور اجرایی کشور پیوند زده است، تصریح کرد: این اقدام یعنی فراهم کردن حماسه اقتصادی که این مسئله بدون تدبیر رقم زده نمی‌شود.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری نمایندگان مردم مازندران در مجلس هشتم و نهم، ائمه جمعه و جماعات 41 دفتر امام جمعه در استان اظهار داشت: مازندران با 93 درصد مشارکت در انتخابات رتبه اول را در 31 استان کشور به خود اختصاص داده است که این مسئله با همراهی ائمه جمعه و جماعات به عنوان پاسداران آرمان‌های امام و رهبری فراهم شد.

طاهایی با اشاره به اینکه بسیار گام باید برای تحقق حماسه اقتصادی استان برداشته شود، افزود: با وجود تحریم‌ها، صادرات غیرنفتی استان 40 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت استان مازندران در بخش صادرات یک میلیارد دلار است، گفت: باید در این بخش از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

استاندار سابق مازندران در ادامه از اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان فرصت ویژه در مازندران برشمرد و از استاندار جدید مازندران خواست از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه بزرگواران عذر تقصیر و قصور دارم و از همه بزرگواران از صمیم جان حلالیت و عرض تقدیر دارم.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول