اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد هفته دفاع مقدس اعلام شد

اجرای 50 برنامه فرهنگی و عمرانی در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال 50 برنامه فرهنگی و عمرانی در سطح حوزه‌های مقاومت و شهرستان اسدآباد اجرا می‌شود.

اجرای 50 برنامه فرهنگی و عمرانی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حسن وحدت‌جعفری صبح امروز در ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی خواند و افزود: دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها، رشادت‌ها و از خودگذشتگی مردم و رزمندگان اسلام است.

وی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای شناسایی ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید مقاومت، ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم را در برابر استکبار جهانی با اجرای برنامه‌های ماندگار را به نمایش بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه استقلال و آزادی خود را مدیون خون پاک شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام هستیم، خاطرنشان کرد: مردم باید با پاسداری و حفظ خون شهدا موجب پایداری انقلاب اسلامی شوند.

وحدت‌جعفری از اجرای 50 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت اسدآباد خبر داد و افزود: بازگو کردن و شناساندن ایثارگری، جانبازی و فداکاری به نسل امروز از وظایف پیش رو است.

وی گفت: این برنامه‌ها شامل صبحگاه مشترک نیروهای سپاه و انتظامی، دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ مقاومت، افتتاح پایگاه روستای خاکریز، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و کتاب دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نمونه، رژه موتورسواران بسیج، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقه افتتاح مسجد، ارسال مسابقه پیامک و برگزاری یادواره شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطره‌گویی، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بسیجیان، افتتاح گلزار شهدا، محفل انسی با قرآن، نشست منتظران موعود، برگزاری مسابقات طناب‌کشی و نهضت روشنگری را از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/89008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول