اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر تشریح کرد

کشف 302 کیلوگرم مواد مخدر در 4 عملیات موفقیت آمیز

فرمانده انتظامی استان بوشهر عملیات کشف 302 کیلوگرم مواد مخدر در طی چهار عملیات مختلف در یک هفته گذشته را تشریح کرد.

کشف 302 کیلوگرم مواد مخدر در 4 عملیات موفقیت آمیز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در طول حدود یک هفته گذشته نیروی انتظامی استان در چهار عملیات مختلف موفق شد حدود 302 کیلوگرم تریاک و حشیش را از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کند.

وی افزود: ماموران انتظامی استان در این عملیات‌ها چهار باند مهم قاچاق مواد مخدر که سه باند از استان هرمزگان و یک باند متعلق به استان فارس بود را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: بر این اساس ماموران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دیلم 185 کیلوگرم تریاک و حشیش، در دشتستان 59 کیلوگرم تریاک و حشیش، در عسلویه 20 کیلوگرم حشیش و در تنگستان نیز 40 کیلوگرم تریاک را از چهار باند مذکور کشف کردند.

عباس‌زاده ادامه داد: در این عملیات‌ها دو دستگاه سمند، یک دستگاه پژو و یک دستگاه تریلی که حامل مواد مخدر بودند توقیف شده و هفت نفر از قاچاقچیان هم دستگیر شدند.

موفقیت استان بوشهر در کشف مواد مخدر

وی ادامه داد: با وجود به سختی کار در کشف مواد مخدر اما استان بوشهر در این زمینه تلاش‌های خوبی داشته و در سال جاری موفقیت‌های چشمگیری هم عاید استان شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ضمن اینکه در آمادگی کامل به سر می‌برند در موارد مختلف با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، قاچاقچیان را ناکام گذاشتند.

هشدار به زائران در مورد حمل مواد مخدر

وی در ارتباط با نزدیک شدن به موسم حج نیز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در فرودگاه در زمان اعزام زائران حضور دارد و با دقت افراد را کنترل می‌کند.

عباس‌زاده تاکید کرد: به زائران هشدار می‌دهیم با توجه به اینکه قانون کشور عربستان در مورد مواد مخدر با قانون کشور ما متفاوت است، مراقب باشند حتی برخی داروها هم به عنوان ماده مخدر در عربستان شناخته می‌شوند.

پاداش به ماموران مبارزه با مواد مخدر حرکت خوبی است

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اظهار نظر روز گذشته وزیر کشور در مورد پاداش به ماموران مبارزه با مواد مخدر که موفق به کشف مواد می‌شوند، گفت: این اقدام اگر صورت گیرد حرکت خوبی است قطعا خروجی خوبی هم خواهد داشت و ما نیز در حد امکانات این کار را انجام خواهیم داد.

عباس‌زاده با بیان اینکه کشف مواد مخدر کار خیلی سختی است، بیان کرد: در تمام عملیات‌هایی که ماموران انتظامی استان بوشهر در سال جاری در زمینه کشف مواد مخدر انجام دادند کوچکترین خسارتی به ماموران انتظامی وارد نشده است.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول