اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

ولایت نبود جامعه سکولار می‌شد

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر ولایت نبود ما دچار جامعه سکولاریزم می‌شدیم.

ولایت نبود جامعه سکولار می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در سطح جهانی مقتدر است و ولایت فقیه نقشی اساسی در موفقیت نظام داشته است.

وی افزود: امروز به برکت ولایت و ولایت‌مداری است که جامعه ما در جهان و در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستاده و همواره باید در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان سخنانی پیرامون نظام شاهنشاهی دوره قاجاریه تصریح کرد: نظام دیکتاتوری قاجاریه سقوط کرد و حکومت مستبدتر پهلوی جای آن را گرفت که این حکومت توسط حضرت امام خمینی(ره) سقوط کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی جای آن را گرفت.

وی اضافه کرد: اگر ولایت نبود ما دچار جامعه سکولاریزم می‌شدیم و مدیریت جامعه ما به جای مدیریت اسلامی و فقهی مدیریتی مبتنی بر الگوها و دستاوردهای غربی بود.

دشتی ابراز داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آن ذهنیت و زیرکی که داشتند در همان اوائل پیروزی انقلاب اسلامی بر تشکیل حکومت انقلاب براساس دین اسلام تاکید فراوان داشت.

وی ادامه داد: اگر مدیریت امت یک جامعه اسلامی به دست انسان‌های پاک و امام رضا(ع) گونه قرار نگیرد یقین بدانید جامعه اسلامی به بیراهه می‌رود.

دشتی با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام هاشمی در زمان خدمت در دشتستان گفت: حجت‌الاسلام هاشمی از نیروهای ولایت‌مدار، پرکار و توانمند در نمایندگی ولی فقیه بوده که به نیروی دریایی منتقل می‌شود و آقای یحیایی نیز از نیروهای ولایی و توانمند است که جانشین ایشان می‌شود.

در این آیین با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در دوران خدمت، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول