اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آتش‌نشانی جم خبر داد

برگزاری دوره تخصصی عملیات امداد و نجات در ایستگاه آتش‌نشانی جم

مسئول آتش‌نشانی جم از برگزاری دوره تخصصی عملیات امداد و نجات در ایستگاه آتش‌نشانی جم خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی عملیات امداد و نجات در ایستگاه آتش‌نشانی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید حسین موسوی شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان شهرداری جم اظهار داشت: شهرداری جم در چند سال اخیر در مسیر رشد و تعالی جم اقدامات اساسی و زیربنایی انجام داده و رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: افزایش توان آتش‌نشانی و بهبود ضریب ایمنی در این شهر از اقدامات مهم و تاثیرگذار است که با موفقیت انجام گرفته است.

موسوی از برگزاری دوره تخصصی عملیات امداد و نجات در ایستگاه آتش‌نشانی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به منظور بالا بردن توان نیروهای امدادی با موفقیت اجرایی شد.

مسئول آتش‌نشانی جم تصریح کرد: از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر یک دوره تخصصی و دو روزه آموزش و عملیات امداد و نجات ویژه آتش‌نشانان شهرداری‌های شهرهای جم، ریز، انارستان و بندر سیراف به میزبانی شهرداری جم برگزار شد.

موسوی افزود: کلاس‌های آموزشی تاکتیک‌های روز توسط مدرس دوره بهروز ابوالفتحی به آتش‌نشانان آموزش داده شد و همچنین در پایان کلاس‌ها یک مانور شهری اطفا حریق، صعود و فرود از ساختمان 20 متری بانک مهر اقتصاد در مرکز شهر توسط پرسنل تلاشگر آتش‌نشانی زیر نظر استاد دوره انجام شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جم، با خوب و کاربردی توصیف کردن این دوره، از شهردار جم سید احمد علمداری و پرسنل آتش‌نشانی به دلیل همکاری در امر برگزاری این دوره تقدیر کرد.

موسوی ابراز داشت: آتش‌نشانی جم همواره آماده انجام عملیات امداد و نجات برای شهروندان است و برگزاری این دوره‌ها در واقع به منظور افزایش توانمندی و ارتقای دانش و تخصص آتش‌نشانان است.

وی بر لزوم تداوم این دوره‌ها تاکید کرد و گفت: استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده موجبات موفقیت بیشتر می‌‌شود و در این دوره نیز شاهد کیفیت بالای آموزش بودیم.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول