اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تسهیلات ریالی و ارزی از ابتدای سال جاری تاکنون در اختیار واحدهای تولیدی استان قرار گرفته است.

ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

عبادالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تلاش سازمان صنعت آذربایجان غربی در رفع مشکلات 14 واحد صنعتی و معدنی استان، اظهار داشت: اغلب این واحدها دارای مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش هستند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به واحدهای تولیدی آذربایجان غربی، تصریح کرد: 62 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی از ابتدای سال جاری تاکنون در اختیار این واحدها قرار گرفته است.

اکبری بر لزوم توجه جدی به واحدهای تولیدکننده کالاهای اساسی مردم در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی در این زمینه کارساز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: تولید ملی با تزریق نقدینگی و ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی بحران‌زده در آذربایجان غربی احیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط زیست، برقراری سهمیه سوخت و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی برخی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول