اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

دستاوردهای دفاع مقدس به روز بیان شود

معاون فرماندار آمل گفت: دستاوردهای به روز شده دفاع مقدس بیان شود.

دستاوردهای دفاع مقدس به روز بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی عصر امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی برای نسل جدید نمایان شود، اظهار داشت: همه باید اندیشه کنیم که برای دفاع مقدس چه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس مانند سبقت گرفتن در نیکی‌ها و گذشت‌ها و ایثارها باید بازخوانی و بیان شوند، افزود: باید دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به روز شده در اختیار جامعه قرار گیرد.

رسولی با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند هشت سال جنگیدیم تا امروز به غیرت و اقتدار زندگی کنیم، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای همسایه به ایران غبطه می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه این غیرت و آرامش در سایه دفاع مقدس حاصل شده است، گفت: باید الگوها ما شهدا باشند.

معاون فرماندار آمل با بیان اینکه امروز ایران در صنعت هوا فضا و انرژی هسته‌ای حرف نخست را می‌زند، بیان کرد: تمام این پیشرفت‌ها در سایه ایستادگی در دفاع مقدس حاصل شده است.

وی با اعلام اینکه نباید بگذاریم که جامعه از ارزش‌های دفاع مقدس فاصله بگیرد، یادآور شد: امروز ایران شرایطی دارد که باید بیشتر از دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

رسولی با اشاره به اینکه امروز سخت‌ترین شرایط اقتصادی به مردم ایران تحمیل شده است، گفت: مردم در برابر این توطئه‌ نیز ایستادگی می‌کنند.

 انتهای ‌پیام/‌86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول