اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

کشف 676 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 676 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پنج ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

کشف 676 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس،مازندران  محمد پهلوانی گفت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و عوامل تهیه و توزیع این مواد در سطح مازندران، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در طی پنج ماه ابتدای سال جاری موفق شدند بیش از 676 کیلو و 390 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نوع مواد مکشوفه مواد مخدر مربوط به تریاک است، تصریح کرد: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش 160 درصدی برخوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان در این مدت خبر داد و افزود: از مجموع کشفیات مواد مخدر در پنج ماهه ابتدای سال جاری 447 کیلوگرم تریاک بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از شناسایی و دستگیری تعداد زیادی قاچاقچی مواد مخدر و معتادان تابلو خبر داد و افزود: در همین ارتباط بیش از 256 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

وی با هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار نشوند.

کشف 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل

همچنین در خبر دیگر از پلیس مازندران فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت و مقابله با قاچاق موادمخدر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به همراه کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

محمدصادق پهلوان گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح مبارزه با سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

 وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند پنج متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس شش فقره انواع سرقت اعتراف و در بازرسی از محل سکونت آنان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

پهلوان همچنین با اشاره به طرح پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در راستای شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع افزود: ماموران با شناسایی مناطق‌آلوده و جرم‌خیز پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند مرحله عملیات 21 متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان تابلو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: از این متهمان بیش از 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل عنوان کرد: در طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات نیز یک قبضه سلاح کلت جنگی با 16 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

*سارق حرفه‌ای احشام در ساری دستگیرشد

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران سارق حرفه‌ای احشام را با 50 فقره سرقت گوسفند شناسائی و دستگیر کردند.

محمد عظیمی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی برسرقت گوسفندان از داخل یک کشتارگاه صنعتی رسیدگی به این موضوع در دستور کارمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی به فرد معتادی به نام "الف– ز" که یکی از کارکنان اخراجی این کشتارگاه بود مظنون شده و او را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

عظیمی اظهار داشت: ماموران با شناسایی مخفیگاه این فرد با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان مازندران متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به سرقت 50 راس گوسفند اعتراف کرد و گفت: شبانه با استفاده از غفلت نگهبان، از پشت دیوار کشتارگاه وارد محوطه شده و پس از ورود به داخل سالن انتظار و بندهای نگهداری احشام هر مرحله چند راس گوسفند را با ذبح و بدون کندن پوست به خارج کشتارگاه منتقل می‌کردم.

عظیمی تصریح کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول