اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت استان فارس صورت گرفت

توقیف خودرو حامل 20 کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس از توقیف یک وانت پیکان حاوی 20 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری راننده خودرو در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودرو حامل 20 کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی یکی از محورهای فرعی به یک وانت پیکان مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو 20 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه در یکی از قسمت‌های آن جاسازی شده بود کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در این مورد یک پراید نیز که به عنوان اسکورت اقدام به پاکسازی جاده می‌کرد، متوقف و راننده آن دستگیر شد. هر دو خودرو به همراه هر دو راننده و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و پرونده هم‌چنان در دست بررسی است.

کشف یک میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از کشف یک انبار احتکاری کالاهای شوینده و خوراکی با ارزشی افزون بر یک‌میلیارد ریال در شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فارس مطلع شدند فردی در یک سوله واقع در شهرک صنعتی شیراز اقدام به احتکار مقادیری کالا کرده و قصد فروش آن را به قیمت غیرواقعی و بالاتر از قیمت بازار دارد.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت خبر در این مورد ماموران وارد عمل شده و ضمن هماهنگی با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز، از آن محل بازدید کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس ادامه داد: در بازدید از آن سوله مقادیر بسیاری مواد شوینده از انواع پودر رختشویی، صابون، شامپو و .... که صاحب آن به قصد فروش کالاها به قیمت غیرواقعی و بالاتر از قیمت بازار، مدتی ‌این اجناس را احتکار کرده بود، کشف شد.

حیدری در ادامه گفت: علاوه بر انواع مختلف مواد شوینده، مقادیری کالای خوراکی از جمله روغن، قند، ‌خرما، نمک کریستال و .... با ارزشی بیش از یک‌میلیارد ریال در انبار کشف گردید و مراتب صورت‌جلسه و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ 2448/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول