اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

کلنگ‌زنی مدرسه جدید در شهرک فردوس آبیک

فرماندار آبیک از کلنگ‌زنی و احداث مدرسه جدید در شهرک فردوس شهر آبیک در مهر ماه امسال خبر داد.

کلنگ‌زنی مدرسه جدید در شهرک فردوس آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: با آماده شدن زمین لازم برای احداث مدرسه در شهرک فردوس شهر آبیک، کلنگ احداث مدرسه جدید در این شهرک در مهر ماه امسال به زمین زده می‌شود.

وی افزود: مدرسه فعلی شهرک فردوس جزو مدارس تخریبی و فرسوده است بنابراین احداث مدرسه جدید در این شهرک ضروری است.

فرماندار آبیک از مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست کرد که برای تأمین چهار دستگاه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان شهرک فردوس به داخل شهر آبیک با سازمان حمل و نقل همگانی و درون شهری قرارداد لازم را منعقد کنند.

داداشی با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: مدیران مدارس شهرستان آبیک باید نسبت به مسائل بهداشتی مدارس توجه جدی و ویژه داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: مکاتبات لازم برای امنیت ساعات ورود و خروج مدارس شهرستان آبیک با نیروی انتظامی صورت گرفته و تأکیدات لازم هم انجام شده است.

فرماندار آبیک تصریح کرد: با توجه به توافقی بودن نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، مدیران مدارس باید در تعیین خودروی مناسب و رانندگان مجرب دقت لازم را داشته باشند چراکه اگر اتفاقی رخ دهد از نظر قانونی و شرعی همه مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: معلمان و مدیران مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید شور، نشاط و امید را در دانش‌آموزان ایجاد کرده تا آنان با روحیه و با رغبت بیشتری به تحصیل بپردازند.

فرماندار آبیک بر ارائه گزارشات و عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک به صورت آماری از نظر کمی و کیفی تأکید کرد.

داداشی پرداخت عوارض از شهرداری‌ها به آموزش و پرورش را قانونی دانست و افزود: شهرداران شهرهای خاکعلی و آبیک باید نسبت به تحقق این مهم، گام‌های مثبتی بردارند.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی می‌تواند با همکاری مخابرات و پست برای دریافت کمک از مردم برای ایتام به صورت پیامکی اقدام کند.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول