اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیررضا چگینی در گفت‌و‌گو با فارس:

قهرمان مسابقات آسیایی فیلیپین می‌شوم/ سرباز ولایت فقیه هستم

قهرمان بسیجی ددلیفت جام شهدای والامقام سپاه گفت: در مسابقات شهدای والامقام سپاه با اختلاف 70 کیلوگرم قهرمان شدم و در مسابقات آسیایی فیلیپین به احتمال 80 درصد قهرمان می‌شوم.

قهرمان مسابقات آسیایی فیلیپین می‌شوم/ سرباز ولایت فقیه هستم

امیررضا چگینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسابقات ددلیفت جام شهدای والامقام سپاه در کرج برگزار شد که با رکورد 270 کیلوگرم توانستم به مقام اول وزن مثبت 120 کیلوگرم برسم.

دارنده مدال طلای مسابقات جام شهدای والامقام سپاه عنوان کرد: در این مسابقات از همه استان‌های کشور به جز دو استان قم و سیستان و بلوچستان ورزشکارانی شرکت کرده بودند که حدودا 250 ورزشکار می‌شدند.

وی ادامه داد: اختلاف رکوردم با نفر دوم مسابقات ددلیفت جام شهدای والا مقام سپاه 70 و با نفر سوم 100 کیلوگرم بود.

این ورزشکار افزود: 15 آذر مسابقات انتخابی آسیا در کشور فیلیپین شرکت خواهم کرد و با توجه به حضور ورزشکاران قدرتمند به احتمال 80 درصد در این مسابقات به مقام قهرمانی می‌رسم.

چگینی ادامه داد: از مربیانم آقایان رحیم چگینی، حمید میرصادقی و حسن فلاح و نیز از پزشکان خود محمدمعین گودرزی که من را در رسیدن به این امر کمک کردند تشکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات کشوری گفت: حریفان قدرتمندی در مسابقات فیلیپین از کشورهای گرجستان، هند و چین حضور دارند که رکوردهای قابل توجهی را دارا هستند.

وی تأکید کرد: در صورت قهرمانی در مسابقات فیلیپین به مسابقات آسیایی گرجستان که در دی ماه برگزار می‌شود، خواهم رفت که این مسابقات در دی ماه برگزار می‌شود.

چگینی اظهار داشت: امیدوارم تا فرا رسیدن مسابقات رکورد خودم را بتوانم ارتقا بدهم و بتوانم برای کشورم افتخار کسب کنم.

امیررضا چگینی با بیان اینکه من بسیجی و سرباز ولایت فقیه هستم و با این کار به استکبار جهانی می‌خواهم بفهمانم که بسیجی در تمام زمینه‌های علمی و ورزشی حضور دارد به سخنان خود خاتمه داد.

انتهای پیام/77007/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول