اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان:

یارانه‌های بخش صنعت به این بخش برگردد

دبیر کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به این که باید یارانه‌های بخش صنعت به این بخش برگردد، گفت: مسئولان به جوانان اصفهانی اعتماد کنند و پروژه‌های اصفهان را به آنها بسپارند.

یارانه‌های بخش صنعت به این بخش برگردد

غلامرضا کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‎که صنعت اصفهان از صنعت ایران جدا نیست، اظهار داشت: صنایع از هم جدا نیستند و به صورت پیوسته به یکدیگر ارتباط پیدا می‎کنند.

وی گفت: اصفهان یک شهر مدیر پرور است و و از لحاظ صنعتی نیز یک شهر اعلا محسوب می‎شود.

* پروژه‌های اصفهان را به اصفهانی‌ها بسپارید

عضو کمیسیون انرژی اتاق ایران ادامه داد: پروژه‌های استان اصفهان متعلق به استان اصفهان هستند و نباید اجرای آنها به دیگر استان‎ها سپرده شود.

کامیاب اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‎های فراوان استان اصفهان و دارا بودن امکانات مناسب می‎طلبد مسئولان طرح‌ها و پروژه‌های استانی را در اختیار اصفهانی‎ها بگذارنند تا آنها این پروژه‌ها را تکمیل کنند برای نمونه طرح توسعه فولاد مبارکه باید در اختیار شرکت‎های اصفهانی قرار بگیرد تا این گونه هم به رونق اقتصاد استان کمک شده و هم زمینه اشتغال جوانان اصفهانی فراهم شود.

* یارانه‌های بخش صنعت را به صنعت بدهند

وی تصریح کرد: یکی از خواسته‌های بخش صنعت در استان اصفهان این است که یارانه‎های بخش صنعت را به این حوزه برگردانند تا شاهد رونق هرچه بیشتر کارها باشیم.

کامیاب خاطرنشان کرد: بخش صنعت با مشکلاتی مواجه است که حمایت دولت از این بخش را می‎طلبد تا مشکلات این بخش رفع شود و کمک فراوانی به رونق اقتصاد کشور کند.

دبیر کمیسیون تجارت اتاق اصفهان اذعان داشت: یکی دیگر از مسائلی که دامن صنعت را گرفته بحث تحریم‎ها است که دولت باید فکری به حال این موضوع نیز بکند تا مشکلات بخش صنعت کشور تا حدود زیادی کاهش یابد.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول