اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت مازندران:

اختیارات خانه صنعت و معدن افزایش یافت

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از افزایش اختیارات خانه صنعت و معدن از سوی وزارت صنعت و معدن خبر داد.

اختیارات خانه صنعت و معدن افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، داریوش هندویی عصر امروز در جمع صنعت‌گران مازندران به  اهداف دولت مبتنی بر اهمیت توسعه وظایف نظارتی و سیاستگذاری کلان دولت و کاهش حجم تصدی‌های دولتی و افزایش چابکی و همچنین کیفیت بخشی در خدمات‌رسانی به امور تولیدی و نیز ارتقای مشارکت تشکل‌های مردمی و تخصصی در حوزه صنعت و معدن در انجام امور اجرایی اشاره کرد.

این مسئول گفت: سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و نیز حرکت در مسیر اهداف متعالی مندرج در قانون اساسی و سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی در افق 1404 بخش قابل توجهی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که به خانه صنعت، معدن و تجارت واگذار و تفویض شد.

هندویی تصریح کرد: این اقدام به دنبال عقد تفاهم‌نامه همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیاده‌سازی است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: انجام تمامی امور اداری و خدماتی مربوط به جواز تاسیس اعم از ثبت‌نام، تمدید، اصلاحیه، تغییرنام، مشاوره و تهیه طرح‌های توجیهی صنعتی و معدنی توسط خانه صنعت، معدن و تجارت صورت می‌پذیرد.

وی گفت: ارائه بروز آمار و اطلاعات صنعتی و معدنی و کلیه ثبت‌نام‌های مرتبط با سامانه‌های وزارت صنعت، معرفی طرح‌های اولویت‌دار، توجیه و مشاوره تخصصی متقاضیان و سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی از دیگر برنامه‌ها و خدماتی است که در مجموعه خانه اجرایی می‌شود.

هندویی خاطرنشان کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران دارای پنج انجمن تخصصی فلزی، برق و الکترونیک غذایی و دارویی شیمیایی و سلولزی کانی غیرفلزی و معدن است که به کمک این انجمن‌های تخصصی اقدامات مذکور عملیاتی می‌شود.

 انتهای ‌پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول