اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل:

آبادانی کنونی آران و بیدگل نتیجه تلاش شوراهای پیشین است

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل، پیشرفت و آبادانی کنونی آران و بیدگل را نتیجه تلاش‌های شوراهای شهر پیشین دانست.

آبادانی کنونی آران و بیدگل نتیجه تلاش شوراهای پیشین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی دهقانی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه آران و بیدگل، ضمن تشکر از فعالیت‌های ارزشمند شهردار و شورای شهر پیشین اظهار داشت: آبادانی کنونی آران و بیدگل مدیون زحمات و تلاش‌های شوراهای پیشین است چراکه در اجرای وظایف خود با موانع و محدودیت‌های فراوانی روبرو بودند.

وی، متمرکز کردن ناحیه‌های یک و دو شهرداری در ناحیه مرکز، اضافه کردن ناحیه‌های جدید شهرداری، استفاده از مشاوران متخصص در امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و مالی، توسعه افقی شهر با دید کارشناسانه، تقویت کمیسیون‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را از جمله‌ اقدامات اولیه و عمده شورای شهر در ابتدای کار خواند.

امام جمعه آران و بیدگل در این دیدار با تبریک دهه با فضیلت کرامت، با اشاره به حساسیت و اهمیت بالای انتخابات امسال اظهار داشت: انتخابات گذشته در شرایطی برگزار شد که غربی‌ها با تهدیدهای مخرب و ناجوانمردانه خود علیه ایران، قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور و نیز سرد کردن مردم جهت عدم حضور آنان در انتخابات را داشتند.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی افزود: مردم با بصیرت و فهیم ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و با عنایت خدای متعال و نیز با اتکا به رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری انتخاباتی به معنای حقیقی سالم و به دور از شائبه تقلب و تخلف برگزار کردند که این سند افتخاری برای کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل، انتخابات در ایران را نماد واقعی مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و ابراز داشت: انتقال قدرت و اینکه یک شخص نمی‌تواند به تنهایی نظر و عقیده‌اش را بر همه تحمیل کند نمونه بارزی از یک نظام مردم‌سالاری دینی است که با اجرای انتخابات در ایران این امر به خوبی محقق می‌شود و تفکراتی جدید با رأی مردم به عرصه می‌آید.

موسوی همچنین در مورد ارزش بالای خدمت‌رسانی به مردم، خطاب به اعضای جدید شورای اسلامی این شهر، گفت: شما چهار سال فرصت دارید که در مسیر خدمت به مردم تلاش کنید تا بتوانید پرونده درخشانی از این خدمت به عنوان باقیات‌الصالحات برای خود ذخیره کنید.

وی با بیان برخی مشکلات موجود در شهرستان آران و بیدگل، این مشکلات را قابل حل دانست و افزود: آران و بیدگل با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد، نیازمند طرحی جامع و ریشه ایست تا تحولی زیربنایی در این شهر صورت گیرد.

موسوی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با تمرکز بیشتر روی حوزه‌های اجتماعی، مالی، عمرانی و نیز استفاده از نظر کارشناسان و نخبگان در جهت پیشبرد اهداف خود و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/2406/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول