اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان

همکاری دستگاه‌های دولتی با شورای شهر ضروری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: همکاری گسترده مردم و افزایش تعامل نهادها و دستگاه‌های شهری و مملکتی با شورای شهر یک ضرورت است.

همکاری دستگاه‌های دولتی با شورای شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، عبدالناصر نارویی با بیان برنامه‌ها و ذکر مهم‌ترین اهداف این شورا اظهار داشت: موضوع بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسائی‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی و همچنین بررسی طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی شهر بصورت ویژه در دستور کار شورا قرار گرفته است.

وی همکاری مردم و سایر ادارات و نهادهای شهری و کشوری را برای پیشبرد بهتر امور بسیار مهم دانست و گفت: مقوله مشارکت همه جانبه مردم در تمامی زمینه‌های خدماتی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد و در تلاش هستیم تا در کنار این امر به موضوع افزایش تعامل مسئولان اجرایی، نهادها و سایر سازمان‌های مملکتی با شورا نیز بصورت ویژه‌ای توجه کنیم که در صورت تحقق این امر با تحولات بسیار چشمگیری در عرصه‎های مختلف روبرو خواهیم شد.

نارویی افزود: ما از خود مردم هستیم و با رای مردم و با هدف خدمات به آنها روی کار آمده‌ایم و به همین منظور از ابتدای شروع به کار شورا واز طریق بازدیدهایی که به اتفاق همکارانمان در کمیسیون‌های مختلف از نقاط حاشیه‌ای شهر و همچنین سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری داشتیم، معضلات و مشکلات شهری را مورد بررسی قرار دادیم و هم اکنون کارهای کارشناسی برای ارائه راهکارهای مناسب در راستای کاستن مشکلات و بهبود وضعیت خدمات دهی در حال انجام است.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورا در خصوص نحوه ی حمایت شورای شهر از ورزش و گسترش فعالیتهای ورزشی اذعان داشت: یکی از دغدغه‌ها و مواردی که مورد توجه ما قرار دارد بررسی مشکلات و مسائل مربوط به موانع پیش روی ورزش این منطقه است و در حال حاضر این موضوع با اولویت تیم والیبال شهرداری که امسال در لیگ برتر حضور دارد مد نظر شورا قرار گرفته است.

نارویی ازحمایت شورای اسلامی از شورایارهای محلات خبر داد و افزود: هرچه ارتباط مردم با ما بیشتر باشد و مسائل و مشکلات بصورت مداوم به ما منعکس شود، قطعاً در راه مرتفع کردن آنها موفق تر خواهیم بود و در همین راستا موضوع حمایت از شورایارهای محلات نیز جزء برنامه‌های شورای شهر قرار گرفته و از مردم تقاضا داریم همکاری خود را در این زمینه بیشتر کنند و با بررسی تمامی مشکلات و معضلات شهری و انعکاس آنها از طریق معتمدین و ریش سفیدان، نقش خوبی در این راه ایفا کنند و ما این نوید را به شهروندان عزیز می‌دهیم که در این زمینه با تمام وجود در خدمت آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول