اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال تحصیلی جدید

نمایشگاه پاییزه در اردبیل گشایش یافت

در آستانه سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه اردبیل با هدف عرضه مستقیم لوازم‌التحریر و کالاهای اساسی مردم گشایش یافت.

نمایشگاه پاییزه در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این هشتمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فصل پاییز است که با مشارکت تولیدکنندگان بدون واسطه برگزار شده و مردم می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

ارژنگ عزیزی گفت: در 145 غرفه‌ای که برای فروش محصولات متنوع به ویژه لوازم‌التحریر و ارزاق عمومی مردم در نظر گرفته شده، تولیدکنندگان 10 تا 15 درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، ‌اردبیل، گیلان، کرمانشاه و همدان حضور دارند که کالاهایشان را بی‌واسطه و به شکل مستقیم ارائه می‌کنند.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه که از امروز تا 30 شهریورماه دایر می‌باشد، خانواده‌ها می‌توانند از ساعت 15 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند و خریدهای خود را انجام دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اغلب کالاهای تولیدی کشورمان به ویژه در حوزه لوازم‌التحریر عرضه شده و کمتر شاهد فروش کالاهای خارجی و غربی هستیم که قطعاً مردم نیز با خرید کالاهای داخلی به تقویت جبهه اقتصادی و حماسه تاکید شده در این حوزه کمک می‌کنند.

وی در مورد برخورد با اصناف متخلف و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز اضافه کرد: شعبه‌های سیار برای رسیدگی به پرونده‌ها و صدور آرا در خود نمایشگاه پیش‌بینی شده و ما با همکاری تعزیرات حکومتی تلاش می‌کنیم تا با غرفه‌داران متخلف و گران‌ فروش برخورد جدی و قاطع داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه بیان کرد: سعی شده در این نمایشگاه کالاها به قیمت مناسب و بدون دخالت واسطه‌گران عرضه شود که قطعاً با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید خرید کالاها و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان به مراتب بیشتر و بهتر از هر کالای دیگر می‌باشد.

عزیزی در پایان سخنان خود یادآور شد: نظیر این نمایشگاه در دیگر مناطق استان اردبیل نیز برپا شده و علاقمندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه کالاهای ضروری خود را تهیه کرده و نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز اقدام لازم را انجام دهند.

 

جریمه نقدی شش میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی متخلف در اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما براساس اعلام تعزیرات حکومتی استان اردبیل واحدهای صنفی متخلف شش میلیارد و 634 میلیون ریال جریمه شدند.

براساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل مبنی بر عرضه خارج از شبکه سبوس از سوی چند کارخانه آردسازی در اردبیل پرونده‌هایی در این زمینه شکل گرفت و بعد از رسیدگی در شعبه هفت تعزیرات حکومتی متخلفان به شش میلیارد و 456 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

همچنین یک مرکز جمع‌آوری شیر در اردبیل به دلیل عرضه خارج از شبکه به پرداخت 52 میلیون و 740 هزار ریال محکوم شد.

یک واحد خواربارفروشی در استان اردبیل به دلیل احتکار روغن نباتی 85 میلیون ریال جریمه شد و براساس گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یک واحد تولید همبرگر در مشگین‌شهر به 41 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/62004/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول