اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و با حضور مسئولان

نمایشگاه پاییزه گچساران افتتاح شد

نمایشگاه فروش پاییزه گچساران با حضور جمعی از مردم و مسئولان به طور رسمی افتتاح شد.

نمایشگاه پاییزه گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نمایشگاه فروش پاییزه این شهرستان ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان و مردم در ضلع شرقی پایانه مسافربری این شهرستان آغاز بکار کرد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا فرصت مناسبی برای مردم و تولید کنندگان در مقاطع مختلف سال است.

سید ناصر حسینی ابراز داشت: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا غرفه‌های متعددی وجود دارد که کالاهای مورد نیاز مردم را در یک مکان در دسترس افراد قرار می‌دهد.

وی افزود: اجناس پیش از ورود به نمایشگاه توسط کارشناسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت بررسی شده و پس از تأیید برای فروش به متقاضیان در نمایشگاه عرضه می‌شود. 

حسینی یادآور شد: نمایشگاه پاییزه گچساران شامل 100 غرفه از کالاهای مختلفی از جمله کیف، کفش، پوشاک نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، مواد غذایی، لبنی و پروتئینی است.

اختصاص 70 درصد غرفه‌ها به اصناف بومی

وی هدف از ایجاد نمایشگاه پاییزه عرضه کالا را تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم، افزایش قدرت مصرف کنندگان و دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب در مقطع زمانی بازگشایی مدارس عنوان کرد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران با اشاره به لزوم نظارت بر روند توزیع کالاها در این نمایشگاه تصریح کرد: در مدت فعالیت نمایشگاه، کارشناسان بازرسی در نمایشگاه مستقر هستند و بر فعالیت غرفه‌داران نظارت دارند.

حسینی گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان و مایحتاج ضروری خانواده‌ها در فصل پاییز برپا شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی با بیان این‌که 70 درصد غرفه‌داران این نمایشگاه از اصناف این شهرستان هستند، ابراز داشت: 30 درصد غرفه‌ها نیز به بازاریان و تولیدکنندگان شهرستان‌های دیگر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/82001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول