اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 30 واحد صنفی

نمایشگاه پاییزه املش گشایش یافت

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه با مشارکت 30 واحد صنفی و تولیدی در املش گشایش یافت.

نمایشگاه پاییزه املش گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، جلال حسین‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه پاییزه املش اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در خیابان مدرس دایر است.

وی از شهروندان املشی خواست تا همه روزه از ساعت هشت صبح تا هشت شب از نمایشگاه پاییزه دیدن کرده و کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه املش عرضه کالا با تخفیف همراه است، گفت: در این نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌التحریر و مواد غذایی با تخفیفی معادل 5 تا 15 درصد عرضه می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در املش خبر داد و افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در راستای جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و کنترل عرضه کالا به‌ویژه کالای مربوط به دانش‌آموزان در املش آغاز شده است.

حسین‌زاده، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح بازرسان اداره به همراه بازرسان اصناف و نمایندگان تعزیرات حکومتی با حضور در سطح بازار بر فعالیت واحدهای صنعتی نظارت می‌کنند.

به گفته وی، از ظرفیت موجود ناظران افتخاری املش در راستای اجرای طرح نظارتی استفاده می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت املش، از شهروندان این شهرستان خواست تا موارد مربوط به تخلفات احتمالی واحدهای صنفی و غیرصنفی را به شماره 124 ستاد خبری این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول