اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 50 غرفه

نمایشگاه پاییزه انزلی برپا می‌شود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندرانزلی گفت: نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در 50 غرفه از 25 شهریور جاری به مدت 10 روز در انزلی برپا می‌شود.

نمایشگاه پاییزه انزلی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علی خودکار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان از اجرای برنامه‌های تنظیم بازار پاییزه انزلی خبر داد.

وی با تشریح برنامه‌های تنظیم بازار پاییزه این شهرستان اظهار کرد: در راستای برنامه‌های این ستاد، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در انزلی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول، افزود: نمایشگاه پاییزه در ساختمان غله انزلی از تاریخ 25 شهریور جاری به مدت 10 روز برپا می‌شود.

وی از شهروندان خواست همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13 و 15 تا 22 می‌توانند از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

به گفته خودکار، در این نمایشگاه اقلام پر مصرف ایام ویژه بازگشایی مدارس به ویژه کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر و مواد غذایی با تخفیفی معادل 5 تا 15 درصد در 50 غرفه می‌شود.

وی با اشاره به برپایی فروش فوق‌العاده بازار پاییزه تصریح کرد: در راستای برنامه‌های تنظیم بازار پاییزه در انزلی تاکنون 30 واحد صنفی برای برگزاری فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند که با نصب پرده و پلاکارد در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی، واحدهای صنفی مذکور را عمدتاً از صنف خواروبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و لوازم‌التحریر ذکر کرد و یادآور شد: این واحدها کالای خود را با تخفیفی معادل 10 تا 20 درصد عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور نظارت بر عرضه کالا و ارائه خدمات در چارچوب تنظیم بازار پاییزه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان با همکاری مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

خودکار اضافه کرد: در چارچوب این طرح بازرسان مذکور در دو نوبت صبح و عصر در قالب تیم‌های دو نفره از واحدهای صنفی و غیرصنفی بازرسی می‌کنند.

خودکار، شماره 124 ستاد خبری این اداره و 4245952 مجمع امور صنفی انزلی را برای پاسخگویی به شهروندان این شهرستان در زمینه تخلفات احتمالی اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول