اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نوسازی شهرداری قزوین خبر داد

مرمت 80 درصد مساحت سرای سعدالسلطنه قزوین

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: تاکنون 80 درصد مساحت مجموعه سرای سعدالسلطنه در قزوین مرمت و بازسازی شده است.

مرمت 80 درصد مساحت سرای سعدالسلطنه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا خزایلی در اختتامیه سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا(س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 80 درصد مساحت مجموعه سرای سعدالسلطنه به همت شهرداری قزوین مرمت و بازسازی شده و 20 درصد مابقی آن نیز در مراحل بعدی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: مرمت و بازسازی مجموعه سرای سعدالسلطنه از پنج سال گذشته در قزوین آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین ابراز داشت: با مرمت و بازسازی سرای سعدالسلطنه، فضای این مجموعه برای برگزاری برنامه‌‌های مختلف مانند جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز در اختیار مسئولان مربوط قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: با تحقق این مهم برنامه‌های اجرایی در این مجموعه با کیفیت مطلوب‌تری برگزار می‌شود و همچنین بازدیدکنندگان از بازدید این اثر تاریخی بیشتر لذت می‌برند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه اسباب‌بازی در قزوین برپا شده است

خزایلی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز کشور در قزوین برپا شده است، یادآور شد: این جشنواره سومین سال است که در این شهر با موفقیت برپا می‌شود.

وی افزود: از نمایشگاه یادشده شهروندان قزوینی، گردشگران داخلی و خارجی بازدید کردند که بیشتر آنان در نظرسنجی‌های صورت گرفته از برپایی این جشنواره احساس لذت و شادی می‌کردند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: آنان در اظهارات خود بیان ‌کردند که جشنواره فوق گام مثبتی برای آشنا کردن کودکان امروز با اسباب‌بازی‌های گذشته بوده و تحقق این مهم از جمله موفقیت‌های کسب شده در افتتاح این جشنواره است.

این مسئول در پایان از مسئولان هماهنگ‌کننده برپایی این جشنواره از جمله شهرداری قزوین، استانداری قزوین، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر قزوین و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول