اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد

توسعه مجتمع‌های گازی و افزایش تولید در پالایشگاه‌های کشور

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر لزوم توسعه مجتمع‌های گازی و افزایش تولید در پالایشگاه‌های کشور تاکید کرد.

توسعه مجتمع‌های گازی و افزایش تولید در پالایشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حمیدرضا عراقی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از تاسیسات شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از پالایشگاه‌های مهم و تاثیرگذار در کشور است و نقش اساسی در تامین گاز کشور دارد.

وی افزود: صنعت نفت با بسیج تمام امکانات خود، تمام تلاش خود را معطوف به جهشی بزرگ در عرصه تولید گاز خواهد کرد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون وزیر نفت با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب کارکنان در صنعت نفت و گاز خاطرنشان کرد: تجربه‌های کارکنان این شرکت بسیار ارزشمند است و باید از آن استفاده کرد.

عراقی تصریح کرد: تجربه بیشتر کارکنان این پالایشگاه به اندازه عمر پالایشگاه است و من اطمینان دارم مشکلات پیش رو با اتکال به خداوند متعال و تجربه بالای کارکنان، مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: من نگران تولید گاز و فرایند تولید در پالایشگاه فجر جم نیستم و ان‌شاالله کارکنان با وظیفه و تکلیفی که بر عهده دارند در ادامه مسیر کارهای بزرگی را انجام خواهند داد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان داشت: تلاش بسیار زیادی در صنعت نفت در حال انجام است و توسعه مجتمع‌های گازی و افزایش تولید و برداشت گاز از میادین مشترک گازی از اولویت‌های وزارت نفت است.

عراقی خدمت به همنوعان را بزرگترین افتخاری دانست که هر انسانی می‌تواند در عمر همراه خود داشته باشد.

وی گفت: خدمت صادقانه تنها چیزی است که نزد خداوند و بندگان خدا تا ابد باقی خواهد ماند و همه باید با خدمت صادقانه خود کاری کنند که در آینده به گذشته‌هایمان افسوس نخوریم.

عراقی، سال‌های جنگ و جبهه را یکی از خاطره‌انگیزترین سال‌های خدمت کارکنان شرکت ملی گاز دانست و با اشاره به حضور کوتاه خود در آن سال‌ها و هنگام راه‌اندازی شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار امیدواری کرد که کارکنان سختی‌ها را برای رسیدن به نطقه ایده‌ال تحمل خواهند کرد.

وی در مورد برخی از پروژه‌های شرکت پالایش گاز فجر جم و همچنین مشکل کمبود آب در منطقه نیز راه حل‌هایی ارایه داد.

انتهای پیام/2461/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول