اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام وزیر ارشاد به جشنواره بزرگ قرآنی کشور در استهبان

فارس می‌تواند منویات رهبری در تحقق 10 میلیون حافظ قرآن را محقق کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره بزرگ قرآنی کشور گفت: فارس می‌تواند در تحقق منویات رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن پیشرو باشد.

فارس می‌تواند منویات رهبری در تحقق 10 میلیون حافظ قرآن را محقق کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، علی جنتی در پیام خود به جشنواره بزرگ قرآنی کشور که صبح امروز توسط موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان استهبان با حضور 7 هزار علاقمند به قرآن برگزار شد و توسط احمد همتی‌بوشهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد، اظهار داشته است: قرآن، نور مبین،حبل متین و راهنمای انسان‌ها به صراط حق و سوق‌ دهنده بشر به راه و رسم انسانیت است.

در ادامه این پیام افزوده شده است: حضرت محمد (ص) می‌فرماید، «هنگامی که فتنه‌ها مانند شب تاریک، به شما روی آورد، بر شما بادا تمسک به قرآن»، بنابراین لازم است در تمام مراحل زندگی در پناه قرآن، مصون و محفوظ بمانیم و در قیامت از شفاعت آن بهره‌مند شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه پیام خود تصریح کرده است: اکنون که موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس موفق به تربیت صدها حافظ کل قرآن کریم شده و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند مردم فارس همواره جزء پیش‌روها بوده‌اند و این استان به‌حق و در انصاف یک قله است، امیدواریم به‌زودی فارس سومین حرم اهل بیت (ع) به قطب قرآنی کشور مبدل شده و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ کل قرآن به دست توانای شما محقق شود و در آینده شاهد شکوفایی و گسترش معارف الهی در اقصی نقاط میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 2448/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول