اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه نخست امسال صورت گرفت

کشف بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر در پنج ماه نخست امسال بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عباس نظری صبح امروز در مراسم قدردانی و تجلیل از بازنشستگان این نیرو در نهاوند، نیروی انتظامی را حافظ جان، مال، آبرو و ناموس مردم خواند و اظهار کرد: از محوری‌ترین برنامه‌های نیروی‌ ا‌نتظامی افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه داشتن احساس امنیت از خود امنیت در ابعاد مختلف زندگی مهم‌تر و اثرگذارتر است، افزود: اجرای مطلوب احساس امنیت در جامعه بدون کمک و همکاری مردم  میسر نمی‌شود زیرا یکی از عوامل موفقیت نیروی انتظامی در مأموریت‌های محوله همکاری بالای مردم در ابعاد مختلف با این نیرو است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند، ایران اسلامی را به واسطه وجود مردمانی فهیم، قانون‌مدار، مؤمن و با ایمان جزو امن‌ترین کشورهای جهان خواند و گفت: کسب این موفقیت بزرگ در سایه رهبری مقام معظم رهبری، شعور اجتماعی بالا در بین مردم، رعایت قوانین وضع شده و ارتباط مداوم مردم با پلیس و دیگر مسئولان خدمتگزار است.

وی با اشاره به یکی از شاخص‌ترین دلایل موفقیت پلیس در کشور تصریح کرد: اعتماد بین مردم و پلیس توانسته نیروی انتظامی را در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های محوله‌اش به نقطه مطلوب برساند.

نظری با اشاره به کاهش 10 درصدی جرائم در شهرستان نهاوند در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در پنج ماه نخست امسال بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر که بخش قابل توجهی از آن تریاک است کشف شده و در این رابطه بیش از 200 نفر از عوامل فروشنده و توزیع کننده دستگیر و با تکمیل مدارک تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند، بازنشستگان را گنجینه‌های ارزشمند و سرمایه‌های گرانبهای این نیرو خواند و گفت: باید از تجربیات سازنده بازنشستگان انتظامی در ناجا استفاده کرد.

در نهاوند 510 بازنشسته نیروی انتظامی از خدمات کانون بازنشستگان ناجا استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/89016/ل/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول