اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مطرح کرد

تحول اداری در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات و تسریع در رسیدگی به مشکلات طرح‌های تحول اداری در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرا می‌شود.

تحول اداری در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی محمدی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مشترکین آب و فاضلاب از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت است، اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و افزایش بهره‌وری، برنامه ر‌یزی‌های لازم در کمیسیون تحول اداری شرکت در خصوص پیاده‌سازی برنامه‌های تحول اداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های تحول اداری از همه توان شرکت در رسیدگی به مشکلات مردم استفاده می شود، افزود: تحول سازمانی تلاشی است برنامه‌ر‌یزی شده در سراسر سازمان که به وسیله مدیریت عالی سازمان اداره شده و کارکنان باید انرژی و توان و انعطاف لازم را برای تحقق آن نشان دهند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اهداف اجرای تحول اداری را افزایش بهره‌وری در سطح سازمان دانست و گفت: مستندسازی و مهندسی مجدد فرآیندها و روش‌های انجام کار، ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی، ارتقای سطح انگیزش پرسنل، افزایش رضایت ارباب رجوع و تسهیل در ارائه خدمات‌رسانی به مردم از اهداف اساسی تحول اداری در شرکت است.

محمدی اذعان داشت: استقرار نظام مدیریت عملکرد و شایسته‌سالاری، افزایش مشارکت کارکنان، پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی و بهبود سیستم در دستورکار کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول