اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران:

بیش از 15000 پردیسی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره‏مند می‏شوند

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از عملیات اجرایی فاضلاب اراضی مسکن مهر در فاز 9 شهر پردیس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، بیش از 15 هزار پردیسی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره‏مند می‏شوند.

بیش از 15000 پردیسی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره‏مند می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، سید مجید صالحی‏امیری گفت: جمعیت زیر پوشش مسکن مهر شهر جدید پردیس در سال افق طرح معادل 50 هزار و 372 نفر بوده که شامل جمعیت‏های مسکن مهر فازهای سه و 9 است. 

وی افزود: طرح فاضلاب مسکن مهر شهر پردیس در قسمت شمالی فاز 9 با جمعیت 15 هزار و 332 نفر اجرایی می‏شود و در حال حاضر در دست اجراست.

معاون مهندسی و توسعه آبفای شرق استان تهران اظهار داشت: شبکه جمع‏آوری فاضلاب فاز 9 مجموعاً در حدود 10 کیلومتر لوله پلی‏اتیلن در قطرهای 200 تا 600 میلی‏متر بوده که تاکنون در حدود چهار کیلومتر آن توسط شرکت‏های داریاسازه و ره‏گستر تاریان اجرا شده است.

لازم به یادآوری است؛ طرح فاضلاب فاز 9، در ابتدا شامل یک ایستگاه پمپاژ و خط انتقال فاضلاب به طول پنج کیلومتر بوده که با توجه به شروع عملیات اجرایی مسکن مهر 80 هزار واحدی در شهر جدید پردیس و بازنگری انجام شده در طرح و اتصال شبکه فاضلاب فاز 9 به خط فاضلاب مسکن مهر، فاز 11 با توجه به شرایط فنی حذف شده است.

انتهای پیام/2568/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول