اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خبر داد

دستگیری 4 تبهکار در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت و مقابله با قاچاق مواد مخدر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به همراه دستگیری چهار تبهکار و فروشنده مواد مخدر خبر داد.

دستگیری 4 تبهکار در مازندران

اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، موفق شدند چهار متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند که از بین این افراد یک نفر زن بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا اظهار داشت: مردم نکا نیز در دستگیری این متهمان تلاش بسیار خوبی داشتند و همکاری مردم و اطلاع‌رسانی به موقع آنان موجب دستگیری این تبهکاران شد.

فتحی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح از منزل متهمان بیش از یک کیلوگرم سوخته تریاک و 150 گرم شیشه کشف شده است.

فرمانده انتظامی نکا گفت: هفته گذشته نیز یک کیلوگرم تریاک و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط و متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

فتحی همچنین یادآور شد: پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت در جامعه با تمام توان وارد شده مردم با اطلاع‌رسانی مناسب و اعتماد به پلیس، کمک کار ما در رسیدن به اهداف باشند.

وی یکی از مولفه‌های مهم برقراری نظم و امنیت در شهرستان و محلات را تعامل و همکاری مردم با پلیس عنوان و تصریح کرد: پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت در جای جای این شهر و دیار حضور مستمر دارد و در این زمینه مردم با اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانند کمک کار ما باشند.

فرمانده انتظامی نکا در ادامه با اشاره به طرح‌های امنیتی و انتظامی شهرستان در راستای مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم را مقابله جدی پلیس با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اعلام کرد.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول