اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول مهر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی بانوان تاکستانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان از برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی «دختران و مادران» در تاکستان در اول مهر ماه خبر داد.

برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی بانوان تاکستانی

فریبرز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: هم‌زمان با نخستین روز از مهر ماه سال جاری همایش پیاده‌روی بانوان در تاکستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با امور ورزش بانوان شهر تاکستان این همایش هنگام بازگشایی مدارس با شرکت دانش‌آموزان دختر به همراه مادران در سطح این شهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان به سری مسابقات اجرا شده از سوی اداره ورزش و جوانان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه کشتی برای نخستین بار در بخش خرمدشت، خریداری تخته تشک با حمایت هیئت‌های ورزشی تخته تشک و راه‌اندازی رشته‌ کشتی در بخش خرمدشت به همراه ثبت‌نام و فعالیت این رشته ورزشی جزو فعالیت‌های شاخص این اداره است.

رحمانی با اشاره به فعالیت هشت تا 9 تیم والیبال در شهرستان تاکستان و برگزاری مسابقات بیلیارد و بسکتبال در بخش‌های تابعه اضافه کرد: در پنج تا شش رشته ورزشی در تاکستان مسابقات مختلف برگزار شد.

وی تعداد بانوان ورزشکار ساماندهی شده این شهرستان را بیش از یک‌هزار نفر خواند و گفت: عرصه ورزش تاکستان همواره جزو قطب‌های مهم ورزشی استان بوده است که البته در حوزه مسائل قهرمانی تعداد قابل توجهی از استعداد‌ها حمایت نشده و از 30 هیئت ورزشی تاکستان تنها پنج تا شش هیئت ورزشی دارای سالن اختصاصی هستند که امید می‌رود این کمبودها با حمایت مسئولان رفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی برای پیگیری امور عمرانی در حوزه ورزش این شهرستان خاطرنشان کرد: سعی شده است تا با محدودسازی تعداد پروژه‌های مطرح در سنوات گذشته بتوان نسبت به تکمیل و راه‌اندازی پروژ‌های نیازمند به بودجه اقدام کرد.

رحمانی به تعطیلی چند ساله سالن ورزشی رادکان و اختصاص اعتبار اندک برای راه‌اندازی این پروژه اشاره کرد و افزود: همچنین در سال جاری قسمتی از اعتبارات برای فعال‌سازی سالن تنیس روی میز تاکستان که تا مرحله فنداسیون‌بندی پیش رفته، گذاشته شده است.

این مسئول از اعتبار 250 میلیون تومانی برای حمایت از هیئت‌های ورزشی شهرستان تاکستان و افزایش این اعتبار تا سقف 400 میلیون تومان خبر داد و گفت: اعتباری نیز برای تجهیز ساختمان اداری ورزش و جوانان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول